  • 1. Data: 2003-06-20 11:41:54
    Temat: niechciany lokator
    Od: "anna" <a...@N...gazeta.pl>

    jestem wlascicielka mieszkania w ktorym zamieszkuje na zasadach przydzialu
    komunalnego staruszek ok 90 letni. W zwiazku z tym ze mieszka on od ponad
    roku takze w domu pomocy spolecznej chcialabym zeby opuscil moje mieszkanie.
    NIestety jest on tam zameldowany tylko czasowo bo nie chce na stale.
    Klopotem jest to ze on moje mieszkanie traktuje jako magazyn smieci.
    Najgorzej jest w miesiacach letnich gdy wszystko cuchnie coraz bardziej.
    Pisalam juz do urzedu miasta byla straz miejska pomoc spoleczna.
    CZy moze ktos mial podobny problem i moze mi cos doradzic.
    Bede bardzo wdzieczna za jakiekolwiek wsakazowki.

  • 2. Data: 2003-06-20 22:05:17
    Temat: Re: niechciany lokator
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anna" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komunalnego staruszek ok 90 letni. W zwiazku z tym ze mieszka on od ponad
    > roku takze w domu pomocy spolecznej chcialabym zeby opuscil moje

    Nie rozumie tego "także". Czy on trochę mieszka tu a trochę tu?

    > NIestety jest on tam zameldowany tylko czasowo bo nie chce na stale.
    > Klopotem jest to ze on moje mieszkanie traktuje jako magazyn śmieci.

    Jeśli nie płaci czynszu, gromadzi śmierdzące śmieci a do tego nie przebywa w
    lokalu to masz moim skromnym zdaniem wszelkie podstawy, aby wypowiedzieć mu
    najem, wymeldować z urzędu i komisyjnie oczyścić mieszkanie. Nie masz
    problemu z lokalem zastępczym, bo on przebywa w domu pomocy społecznej. Tak
    ja to rozumiem. Chyba że on w tym domu przebywa tylko czasami.

    Pozdrawiam

    Wiewióra

  • 3. Data: 2003-06-24 07:55:04
    Od: "anna" <a...@N...gazeta.pl>

    witam,
    problem jest w tym ze on placi regularnie za mieszkanie
    w ciagu dnia przebywa w mieszkaniu znosi sobie rozne smieci
    posiada tam caly swoj dobytek
    wieczorami tylko chodzi spac do DPS
    pisalam do urzedu gminy zeby go wymeldowac z urzedu ale oni nie maja takiej
    mozliwosci
    nie wiem co mozna zrobic zeby go usunac w celu np dokonania remontu tego
    mieszkania i troche wysprzatania
    czy moge go zmusic do oproznienia mieszkania w celu dokonania remontu?
    bede wdzieczna za jakies informacje
    anna

  • 4. Data: 2003-06-24 10:28:34
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    On Tue, 24 Jun 2003 07:55:04 +0000 (UTC), anna wrote:

> [...]
    > mieszkania i troche wysprzatania
    > czy moge go zmusic do oproznienia mieszkania w celu dokonania remontu?

    Zadzwoń lub napisz do TVN,czy do WOT'u.
    Jak przyjadą i sfilmują,to może coś się ruszy w sprawie.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja