  • 11. Data: 2007-04-26 05:57:06
    Temat: Re: Zakup allegro
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Hania porozsypywal nastepujace haczki:
    > a to juz zadna roznica. 10 dni przysluguje na towar NOWY, bez podania
    > przyczyny
    Nieprawda. IMHO tylko 'kup teraz' i transakcja przedsiebiorca->osoba
    fizyczna umozliwiaja rezygnacje z zakupu bez podania przyczyny
    (zakladajac ze towar jest niezniszczony, nie nosi sladow zuzycia itp).
    Co do wymiany na nowy - to juz kwestia dogadania sie ze sprzedajacym.
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-04-26 07:28:00
    Od: "ari" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    > Zakupiłem na allegro buty dla dziecko.

    Buty dla dziecka na Allegro? Dobrze się czujesz?

    Stary, buty dla dziecka to kupuje się w SKLEPIE, idzie się z dzieckiem, się
    mierzy i się kupuje.

  • 13. Data: 2007-04-26 07:28:15
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > przy czym 'kup teraz' nie jest licytacją

    a ja sie upieram, że jest

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2007-04-26 07:47:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.04.2007 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    > a ja sie upieram, że jest

    Uargumentujesz jakoś?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2007-04-26 07:49:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gasper napisał(a):

    > a ja sie upieram, że jest

    Uzasadnij proszę.

    j.

  • 16. Data: 2007-04-26 19:41:22
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "ari" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Grzegorz" <g...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Buty dla dziecka na Allegro? Dobrze się czujesz?
    >
    > Stary, buty dla dziecka to kupuje się w SKLEPIE, idzie się z dzieckiem,
    > się mierzy i się kupuje.

    Należysz może do PiS ? Oni też starają się ograniczyć wolność .

    Pozdrawiam
    zenek