  • 1. Data: 2007-04-25 17:10:39
    Temat: Zakup allegro
    Od: Grzegorz <g...@e...net.pl>

    Zakupiłem na allegro buty dla dziecko.
    Po otrzymaniu ich buty są trochę za małe, na aukcji nie było informacji
    ze zwrotów nie przyjmuje , był szczegółowy opis o romiarze buta , oraz
    wkładki.
    W związku z tym mam pytanie czy od sprzedającego mogę jakoś wyegzekfować
    zwrot pieniążków i jak to zrobić.
    Czy jest jakaś ustawa , bo coś mi się obiło o uszy ze jest jakieś 10
    dni na zwrot ze względu na zakup przez internet.

    Za info z góry dzięki

  • 2. Data: 2007-04-25 18:29:22
    Temat: Re: Zakup allegro
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Grzegorz napisał(a):
> [...]
    > wkładki.
    > W związku z tym mam pytanie czy od sprzedającego mogę jakoś wyegzekfować
    Licytacja czy kup teraz?
    Sprzedawca to osoba fizyczna czy firma?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-25 20:22:50
    Od: "Hania" <v...@g...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f0o6m6$scp$3@node4.news.atman.pl...

    > Licytacja czy kup teraz?
    > Sprzedawca to osoba fizyczna czy firma?

    a to juz zadna roznica. 10 dni przysluguje na towar NOWY, bez podania
    przyczyny

    h.

  • 4. Data: 2007-04-25 21:01:17
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Hania pisze:

    > a to juz zadna roznica

    Ciekawe. A co na to przepisy? :)

    Jacek

  • 5. Data: 2007-04-25 21:37:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    > a to juz zadna roznica. 10 dni przysluguje na towar NOWY, bez podania
    > przyczyny

    Ale tylko konsumentowi przy zakupie od profesjonalisty. Przy transakcji pomiędzy
    osobami fizycznymi zostaje dobra wola sprzedającego.

  • 6. Data: 2007-04-25 21:44:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.04.2007 Hania <v...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:f0o6m6$scp$3@node4.news.atman.pl...
    > a to juz zadna roznica. 10 dni przysluguje na towar NOWY, bez podania
    > przyczyny

    Z tym NOWYM to mnie zaskoczyłaś. Podasz przepis?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2007-04-26 05:02:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Hania napisał(a):

    > a to juz zadna roznica. 10 dni przysluguje na towar NOWY, bez podania
    > przyczyny

    Nie. Tylko w przypadku kiedy sprzedajacym jest przedsiebiorca, kupujacym
    konsument a sprzedaz nie odbyla sie na drodze licytacji. Malo tego o tym
    jak wyglada procedura takiego zwrotu decyduje przedsiebiorca.

    j.

  • 8. Data: 2007-04-26 05:06:52
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    januszek napisał(a):
    > Nie. Tylko w przypadku kiedy sprzedajacym jest przedsiebiorca, kupujacym
    > konsument a sprzedaz nie odbyla sie na drodze licytacji.

    przy czym 'kup teraz' nie jest licytacją

    > Malo tego o tym
    > jak wyglada procedura takiego zwrotu decyduje przedsiebiorca.

    a o czym tu decydować?

    KG

  • 9. Data: 2007-04-26 05:10:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kam napisał(a):

    > a o czym tu decydować?

    Ot na ten przykład, że towar nie może być zużyty, zniszczony etc :)

    j.

  • 10. Data: 2007-04-26 05:15:52
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    januszek napisał(a):
    > Ot na ten przykład, że towar nie może być zużyty, zniszczony etc :)

    przecież to wynika z ustawy

    KG