  • 1. Data: 2007-04-25 16:49:29
    Temat: Mandat , wykroczenie - kara
    Od: "kqazik" <k...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie, kiedy wykroczenia drogowe kierowane są do sądów grodzkich (cy
    24h) ?

    --
    pzdr
    kqazik

  • 2. Data: 2007-04-25 19:26:29
    Temat: Re: Mandat , wykroczenie - kara
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kqazik" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Grodzkich.

  • 3. Data: 2007-04-25 19:39:15
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Grodzkich.

    niekiedy też mogą być w postępowaniu przyspieszonym...

    KG

  • 4. Data: 2007-04-25 20:45:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > niekiedy też mogą być w postępowaniu przyspieszonym...

    Ale to nadal grodzki sąd. Tryb 24 godzinny faktycznie trwający dwa tygodnie jest
    zarezerwowany dla przestępstw

  • 5. Data: 2007-04-26 15:45:53
    Od: "kqazik" <k...@w...pl>

    aj..trochę to źle sprecyzowałem. Chciałem się zapytać, w jakich wypadkach,
    wykroczenia objęte taryfikatorem wykroczeń drogowych mogą się nie skończyć
    na mandacie ale wylądować właśnie w sądzie.

  • 6. Data: 2007-04-26 18:59:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kqazik" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    1) Jeśli odmówisz przyjęcia mandatu albo upłynie termin, po którym można Ci go
    wręczyć np. w wypadku fotoradaru.
    2) Jeśli konieczne jest zatrzymanie prawa jazdy (alkohol, albo ucieczka z
    miejsca kolizji)
    3) Jeśli policjant uzna, że kara, jaką może nałożyć mandatem jest zbyt niska dla
    rangi wykroczenia (sporadycznie)

    Nic innego mi do głowy nie przychodzi

  • 7. Data: 2007-04-26 20:35:05
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > 3) Jeśli policjant uzna, że kara, jaką może nałożyć mandatem jest zbyt
    > niska dla rangi wykroczenia (sporadycznie)

    niestety

    KG

  • 8. Data: 2007-04-27 11:43:48
    Od: i...@a...com.pl

    wiadomościnews:f0qhfs$n08$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> [...]
    > miejsca kolizji)
    > 3) Jeśli policjant uzna, że kara, jaką może nałożyć mandatem jest zbyt niska dla

    4) zarejestrowano wykroczenie pod nieobecność sprawcy i upłynął 30-
    dniowy termin na wręczenie mandatu sprawcy wykroczenia.

    Forum Prawników - www.advokat.com.pl

  • 9. Data: 2007-04-27 15:05:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <i...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]

    4) zarejestrowano wykroczenie pod nieobecność sprawcy i upłynął 30-
    dniowy termin na wręczenie mandatu sprawcy wykroczenia.

    vide pkt 1 :-)