  • 1. Data: 2007-04-25 11:46:05
    Temat: oferty handlowe
    Od: "DECORO" <r...@n...pl>

    Witam.
    Czy potrzebna jest zgoda na przesłanie droga elektroniczna oferty handlowej
    urzedom panstwowym ( urzad gminy lub starostwo).
    Oferta dotyczy produktów ktore kazda gmina czy urzad ma zaplanowane w swoim
    budzecie.
    Czy w tym wypadku takze obowiazuje Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną..

    Jesli nie to prosze o podklade w postaci Art.

  • 2. Data: 2007-04-25 11:50:04
    Temat: Re: oferty handlowe
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2007 13:46:05 +0200, DECORO napisał(a):

> [...]
    > budzecie.
    > Czy w tym wypadku takze obowiazuje Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o

    Tak. Obowiązuje.
    Oprócz niej obowiązuje także ustawa o zamówieniach publicznych. W niej
    przeczytasz co należy zrobić żeby sprzedawać "produkty zaplanowane w
    budżecie" i pewnie zorientujesz się, że w tym wypadku wysyłanie spamu nie
    tylko jest nielegalne ale też nie ma sensu.

  • 3. Data: 2007-04-25 11:56:50
    Od: "DECORO" <r...@n...pl>

> [...]
    > budżecie" i pewnie zorientujesz się, że w tym wypadku wysyłanie spamu nie
    > tylko jest nielegalne ale też nie ma sensu.

    mysle ze jest sens.

    na kilka wyslanych mai\li mam juz 10 zamowien i tylko jedna odpowiedz
    negatywna.

  • 4. Data: 2007-04-25 20:29:23
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > mysle ze jest sens.
    >
    > na kilka wyslanych mai\li mam juz 10 zamowien i tylko jedna odpowiedz
    > negatywna.

    Z ciekawości - co sprzedajesz?

    --
    PawełJ