  • 41. Data: 2011-09-17 21:59:56
    Temat: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 19:52:34 +0000, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Ale o czym Ty w ogóle piszesz? Jakby ktoś zginął w wybuchu z Twojej
    > rodziny, to jakbyś miesiąc później zauważył, że ktoś odszedł na 5m od
    > pozostawionej torby na chodniku, to byś go spałował?

    Ktoś został spałowany?
    O czym teraz piszesz?
    Bo my o "Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę".
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 42. Data: 2011-09-18 11:43:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2011 23:59, Bydlę pisze:

    > Ktoś został spałowany?
    > O czym teraz piszesz?
    > Bo my o "Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę".

    No to rzuciłbyś się na tę osobę i zakuł w kajdanki?

  • 43. Data: 2011-09-18 15:49:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2011 23:58, Bydlę pisze:

    > Czyli debilem jest ten, kto stworzył procedurę, nie zatrudnieni w służbie.
    > 1. o ile procedura jest debina, bo na razie procedura jest prawidłowa, a
    > tylko jeden gostek tutaj wprawdzie przyznaje, że nie ma na ten temat
    > zielnego pojęcia, więc nie wie co się stało i dlaczego, ale odsądza od
    > czci i wiary pracowników służb.

    Bo bezmyślnie wykonują procedury bez choćby próby samodzielnego myślenia.

    Jeśli ktoś zostawia bagaż, idzie do kilka a potem po ten bagaż wraca -
    oczywiste jest, że nie jest to podrzucający bomby terrorysta.

    Przykład z własnego doświadczenia: po jakiejś awarii zasilania
    zablokowała się winda (przestała reagować na wezwania). Ponieważ
    wiedziałem jak odblokować mechanizm kodowy do windy (na takie głupie
    łezki radiowe) podjechałem, uruchomiłem na nowo. Ponieważ było to
    związane z wyłączeniem i włączeniem bezpiecznika ogólnego, winda
    "przejechała się" po szybie, zatrzymała na parterze i otworzyła drzwi.
    Spowodowało to wzbudzenie nadwrażliwej czujki ruchu w części należącej
    do innej firmy. Przyjechały kmiecie z ochrony i potem przez chyba pół
    godziny usiłowali się dowiedzieć od lokalnego dyżurnego ciecia, kto
    wszedł w zasięg działania czujki, bo "musieli kogoś wpisać w
    protokół"... W końcu się zirytowałem, bo mi zawracali głowę przy
    dłubaniu w serwerze i zaproponowałem im wpisanie numeru seryjnego windy ;->

    To jest niestety w większości taki typ ludzi. Odporni na wiedzę i trudni
    do zarąbania - bo mają procedury. Gdyby nie to, że są tańsi od robotów,
    już dawno zastąpiłyby ich maszyny.

  • 44. Data: 2011-09-18 16:02:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Jeśli ktoś zostawia bagaż, idzie do kilka a potem po ten bagaż wraca -
    > oczywiste jest, że nie jest to podrzucający bomby terrorysta.

    Może zapomniał timera włączyć?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 45. Data: 2011-09-18 17:15:19
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:59:08 +0200, Bydlę napisał(a):

    > No, to robisz spory błąd, bo to właśnie o nich toczy się sprawa.

    A ja myślałem że o kobiecie która zostawiła bagaż - nie wiedziałem że to
    jednak była bomba i ktoś zginął. Zginął?

    Henry

  • 46. Data: 2011-09-18 17:18:55
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:59:56 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Ktoś został spałowany?
    > O czym teraz piszesz?

    Pytam jerzy.n co by zrobił, bo nie bardzo wiem co chce od nie winnych osób.

    Henry

  • 47. Data: 2011-09-18 18:36:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-18 19:15:19 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > A ja myślałem że o kobiecie która zostawiła bagaż

    Źle. Wrócę do tego.

    > - nie wiedziałem że to
    > jednak była bomba i ktoś zginął. Zginął?

    I tu wracamy do przyczyny - to nie była kobieta, która zostawiła
    walizkę w swojej kuchni, a siedziała na balkonie.

    Od przynajmniej 10 lat bardzo zmieniły się zasady bezpiecznego
    przebywania na lotniskach.

    Jeśli ta kobieta miała... do 15 lat, to jej czyn mógłby
    być usprawiedliwiony, o ile wychowała się z wilkami.

    --
    Bydlę

  • 48. Data: 2011-09-18 18:37:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-18 19:18:55 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Pytam jerzy.n co by zrobił, bo nie bardzo wiem co chce od nie winnych osób.

    Czyli kompletnie nie w temacie:

    OK, odpuszczam ten wątek.

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2011-09-18 20:01:39
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-17 21:52, Henry(k) pisze:

    > Ale o czym Ty w ogóle piszesz? Jakby ktoś zginął w wybuchu z Twojej
    > rodziny, to jakbyś miesiąc później zauważył, że ktoś odszedł na 5m od
    > pozostawionej torby na chodniku, to byś go spałował?

    Zara-zara...
    Jak widzisz chłopa z siekierą, to od razu myślisz o Texas chainsaw
    masacre i nie dopuszczasz innego wytłumaczenia?

    "Wsadźcie mnie za gwałt, bo mam aparaturę"?
    Pogratulować...

    Prawo nie może karać za prowokowanie debili do paranoidalnych interpretacji.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 50. Data: 2011-09-19 06:17:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2011 18:02, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Może zapomniał timera włączyć?

    Lepiej tak nie żartuj, bo paru debili w UK już zabiło niewinnego
    człowieka za to, że miał ciemniejszą karnację i biegł do mającego zaraz
    odjechać pociągu metra...