  • 71. Data: 2011-09-26 07:33:13
    Temat: Re: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 20:48:08 +0200, Bydlę napisał(a):

    > - ktoś porzucił jakieś pakunki
    > - zrobił to w miejscu, w którym takie działania nie są dobrze widziane,
    > a reakcja na zdarzenie ze słusznych powodów jest inna niż zwykłych
    > miejscach
    > - tego kogoś znaleziono, skuto, przesłuchano (?)
    >
    > I co?
    > I nic - wszystko na razie - wg opisu faktów - jest OK...

    Nie jest - pomyliłeś się dopisując wyrażenie "ze słusznych powodów".

    Henry

  • 72. Data: 2011-09-26 08:55:08
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2011-09-11 19:11, Bydlę pisze:

    > W.

    We

  • 73. Data: 2011-09-26 09:50:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-26 09:33:13 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Nie jest - pomyliłeś się dopisując wyrażenie "ze słusznych powodów".

    Urodziłeś się kiedy? Po 2001 roku? 2004? 2005?
    Bo w takim przypadku jestem skłonny uwierzyć, że nie masz pojęcia o
    otaczającym cię świecie i przyczynach (słusznych) reakcji służb.

    --
    Bydlę

  • 74. Data: 2011-09-26 09:53:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-26 10:55:08 +0200, uzytkownik <b...@u...go2.pl> said:

    > We

    W.
    Ale nie będę ci odbierał (wyniesionej ze szkół? z domu?) maniery
    mowienia we wiadomościach, we wiadrze, we walizce, we waciaku czy we
    wagonie...

    --
    Bydlę

  • 75. Data: 2011-09-26 11:35:45
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 11:50:28 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Urodziłeś się kiedy? Po 2001 roku? 2004? 2005?
    > Bo w takim przypadku jestem skłonny uwierzyć, że nie masz pojęcia o
    > otaczającym cię świecie i przyczynach (słusznych) reakcji służb.

    Nie jestem tak młody żeby pozbawianie się wolności było dla mnie
    łatwe do zaakceptowania, ani tak stary żeby już stracić nadzieję
    na powrót normalności. Pojęcie o świecie mam całkiem dobre
    i realne - głównie dzięki temu, że nie czytam gazet codziennych
    i newsów na portalach informacyjnych.
    Poczytaj trochę o atakach terrorystycznych (opracowania, nawet
    te nienaukowe - tylko z odpowiednim dystansem), to może jeszcze
    kiedyś będzie okazja podyskutować.

    Henry

  • 76. Data: 2011-09-26 12:04:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-26 13:35:45 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Nie jestem tak młody żeby pozbawianie się wolności było dla mnie
    > łatwe do zaakceptowania,

    Ta pani po porzuceniu pakunków na lotnisku dodatkowo pozbawiła się wolności?

    Czy mogę prosić o odsyłacz do rzetelnego opisu zdarzenia?
    ;>>>

    > Pojęcie o świecie mam całkiem dobre

    Czyli doskonale zdjaesz sobie sprawę z możliwych konsekwencji
    pozostawienie abez opieki bagaży na lotnisku.
    Nie wiadomo tylko, dlaczego udajesz, że nie wiesz.

    > Poczytaj trochę o atakach terrorystycznych

    QJJP!
    A o czym ciągle piszę?!
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 77. Data: 2011-09-26 13:24:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 14:04:59 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Ta pani po porzuceniu pakunków na lotnisku dodatkowo pozbawiła się wolności?

    Wręcz przeciwnie - skorzystała z wolności zostawienia bagażu gdzie się chce
    (o ile nie stwarza zagrożenia - np. zostawiając go na środku przejścia). I
    została za to ukarana.

    > Czyli doskonale zdjaesz sobie sprawę z możliwych konsekwencji
    > pozostawienie abez opieki bagaży na lotnisku.

    Oczywiście - mogą go ukraść, albo ktoś się pomyli i zabierze przypadkowo.

    > QJJP!
    > A o czym ciągle piszę?!

    O aresztowaniu, kajdankach, przesłuchaniu. No chyba że zachowanie służb
    mundurowych nazwiemy terroryzmem - ale to zachowanie podobne w efektach
    tylko raczej przyczyny są inne (choć chodzi o ten sam efekt końcowy - o
    strach).

    Henry

  • 78. Data: 2011-09-26 13:29:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-26 15:24:25 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Wręcz przeciwnie - skorzystała z wolności zostawienia bagażu gdzie się chce

    Czyli źle wybrała to miejsce.
    (może ona się urodziła po 2001 roku? czy doczekam się dosyłacza do
    rzetelnego opisu zdarzenia?)

    > O aresztowaniu, kajdankach, przesłuchaniu.

    Nie! Masz ewdientne problemy z identyfikowaniem interlokutorów - od
    początku piszę o tym, że w miejscu, w którym się to zdarzyło, panują
    zupełnie inne zasady bezpieczeństwa, niż np. w przedpokoju czy ogródku
    cioci Władzi.
    I ta osoba (będzie ten rzetelny opis wydarzeń?) źle wybrala sobie
    sposób postępowania. I nie powinna być zdziwiona, że jej akcja wywołała
    reakcję.

    --
    Bydlę

  • 79. Data: 2011-09-26 15:58:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Henry(k) napisa?(a):

    > Wręcz przeciwnie - skorzystała z wolności zostawienia bagażu gdzie się chce
    > (o ile nie stwarza zagrożenia - np. zostawiając go na środku przejścia). I
    > została za to ukarana.

    Zacytuj regulamin odpowiedniego lotniska ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"