  • 1. Data: 2011-09-11 16:56:50
    Temat: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: Jacek <n...@g...com>

    We wiadomościach podawano przypadek na lotnisku.
    Kobieta poszła do ubikacji i zostawiła bagaże w poczekalni. Jak wróciła,
    to została zakuta w kajdanki i będzie teraz ukarana.
    Ochrona podniosła alarm z powodu "podrzuconych" bagaży, bo mogła być tam
    bomba.
    To jakaś paranoja, czy mi się wydaje?
    Jacek

  • 2. Data: 2011-09-11 17:09:04
    Temat: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2011 18:56, Jacek pisze:
    > We wiadomościach podawano przypadek na lotnisku.
    > Kobieta poszła do ubikacji i zostawiła bagaże w poczekalni. Jak wróciła,
    > to została zakuta w kajdanki i będzie teraz ukarana.

    A na jakiej podstawie?

    > Ochrona podniosła alarm z powodu "podrzuconych" bagaży, bo mogła być tam
    > bomba.
    > To jakaś paranoja, czy mi się wydaje?

    Ochrona to w większości przypadków idioci, którzy chcą się tylko wykazać
    spektakularnymi działaniami pozornymi.

    Np. ten debilny pomysł z konfiskatą płynów, nawet jeśli by ktoś na
    miejscu wykazałby ich nieszkodliwość poprzez konsumpcję.

    Dochodzi do debilizmów wytykanych przejaskrawieniem lata temu w np.
    "Airplane 2" - stada uzbrojonych bojowników przechodzą, a babcia zostaje
    znokautowana, bo bramka "zapikała".

    Ochrona jest zaprogramowana na "procedury", a nie na myślenie.

  • 3. Data: 2011-09-11 17:11:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-11 18:56:50 +0200, Jacek <n...@g...com> said:

    > We wiadomościach

    W.

    > Kobieta poszła do ubikacji i zostawiła bagaże w poczekalni. Jak
    > wróciła, to została zakuta w kajdanki i będzie teraz ukarana.
    > Ochrona podniosła alarm z powodu "podrzuconych" bagaży

    I słusznie.

    > To jakaś paranoja?

    Zamachy terrorystyczne?
    To prawda.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-09-11 17:44:31
    Od: Maurycy Poszepszyński <l...@d...la.noche.com>

    Użytkownik - Andrzej Lawa napisał:

    > A na jakiej podstawie?

    Tego "wiadomości" nie podały. Może babulec za długo wykazywał brak
    zaintersowania swoim bagażem, a potem pyskował, pomimo tego, że
    ostrzeżenia o niepozostawianiu bagaży bez opieki są wszechoobecne na
    lotniskach - w komunikatach głosowych i pisanych.
    Ale z drugiej strony tak spektakularne wydarzenia wzmacniają wyobraźnię
    i dyscyplinę podróżujących. Bo w sumie chodzi też o to, zeby głupiemu
    babulcowi też sie krzywda nie stała.
    Z bebechami na ścianach nikt nie ma prawa pozowac na cwaniaka.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=guMyd5c59WY&feature=r
    elated

  • 5. Data: 2011-09-11 17:48:21
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Rozumiem, że jak podróżujesz w pojedynkę, to zawsze trulasz za sobą do
    sracza cały bagaż.
    Jacek

  • 6. Data: 2011-09-11 17:50:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup
    > Zamachy terrorystyczne?
    > To prawda.

    Gdzie te zamachy terrorystyczne?

  • 7. Data: 2011-09-11 17:52:36
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 19:11:47 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Zamachy terrorystyczne?
    > To prawda.

    W Polsce?

    Henry

  • 8. Data: 2011-09-11 18:03:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2011 19:44, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > Ale z drugiej strony tak spektakularne wydarzenia wzmacniają wyobraźnię
    > i dyscyplinę podróżujących. Bo w sumie chodzi też o to, zeby głupiemu
    > babulcowi też sie krzywda nie stała.

    No cóż, będę się nieźle śmiał, jak jakaś ochrona ciebie zastrzeli, bo
    biegłeś do autobusu, jak pewien Brazylijczyk.

    Ordung mus sein! Zieg... HEIL!

  • 9. Data: 2011-09-11 18:05:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-11 19:52, Henry(k) pisze:

    > W Polsce?

    A bo to wiesz co Alikoida wymyśli? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2011-09-11 18:11:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2011 19:50, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup
    >
    > Gdzie te zamachy terrorystyczne?

    Nie słyszałeś? Niedawno jakiś terrorysta Neli Rokitę zaatakował!

    A Smoleńsk? Jakby lecieli boso, w bieliźnie, bez żadnych butelek i
    najlepiej przykuci do foteli, na pewno nic by się nie stało ;->

    Albo ten terrorysta, co zaatakował biuro PiS... Jakby nikt nie zostawiał
    bagaży to na pewno nic by się nie stało!