  • 51. Data: 2011-09-19 06:52:32
    Temat: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Lepiej tak nie żartuj, bo paru debili w UK już zabiło niewinnego
    > człowieka za to, że miał ciemniejszą karnację i biegł do mającego zaraz
    > odjechać pociągu metra...

    Mówiłem całkiem poważnie. Miałem na myśli to, że nie można z góry
    zakładać, że ktoś kto zostawia bagaż i za chwilę do niego wraca nie jest
    zamachowcem. Oczywiście masz rację, że nie można też przeginać w drugą
    stronę i od razu do takiej osoby strzelać. Jednak zatrzymanie i
    sprawdzenie zawartości bagażu jest jak najbardziej w normie.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 52. Data: 2011-09-19 07:01:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 08:52, januszek pisze:

> [...]
    > stronę i od razu do takiej osoby strzelać. Jednak zatrzymanie i
    > sprawdzenie zawartości bagażu jest jak najbardziej w normie.

    Nie można też wykluczyć, że ktoś idący z bagażem nie jest zamachowcem.

    Ba! Ludzie bez bagażu też mogą być zamachowcami.

    Ty, oczywiście, wszystkich byś prewencyjnie skuwał?

  • 53. Data: 2011-09-19 07:16:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Nie można też wykluczyć, że ktoś idący z bagażem nie jest zamachowcem.

    Problem w tym, że każdy może być zamachowcem.

    > Ba! Ludzie bez bagażu też mogą być zamachowcami.

    Dokładnie tak.

    > Ty, oczywiście, wszystkich byś prewencyjnie skuwał?

    Nic takiego nie napisałem. Miło, że ograniczyłeś to czego nie napisałem
    do skuwania a nie do strzelania ;)

    Czytałem kiedyś wspomnienia naszego rodaka, który wyemigrował do
    Izraela. Początkowo, demonstracyjnie omijał duże sklepy, przed którymi
    ochrona sprawdzała każdemu bagaż. Po kilku zamachach tylko tak robi
    zakupy radośnie poddając się takiej kontroli. Stawiam wodę przeciw
    wódzie, że z Twoją postawą w takiej sytuacji byłoby tak samo ;)

    j.

  • 54. Data: 2011-09-19 07:23:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 09:16, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Problem w tym, że każdy może być zamachowcem.

    No, nawet ty.... NA ZIEMIĘ, SKURWYSYNU! NOGI SZEROKO! NIE PYSKOWAĆ! ;->

    > Dokładnie tak.

    Patrz wyżej.

    > Nic takiego nie napisałem.

    Nie? No popatrz...

    [ciach]

    > ochrona sprawdzała każdemu bagaż. Po kilku zamachach tylko tak robi
    > zakupy radośnie poddając się takiej kontroli. Stawiam wodę przeciw
    > wódzie, że z Twoją postawą w takiej sytuacji byłoby tak samo ;)

    Primo: na szczęście nie jesteśmy bandyckimi i aroganckimi okupantami.
    Secundo: "Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie
    zasługują na żadne z nich."

  • 55. Data: 2011-09-19 07:38:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Secundo: "Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie
    > zasługują na żadne z nich."

    Banał i komunał użyty w celach politycznych przez Jeffersona ma być
    argumentem w dyskusji?

    j.

  • 56. Data: 2011-09-19 08:19:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Sep 2011, januszek wrote:

    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Problem w tym, że każdy może być zamachowcem.

    > Dokładnie tak.

    No i logikę zatrzymywania WYŁĄCZNIE tych którzy odeszli na moment
    od bagażu możesz sobie zwinąć w rulonik.

    > Nic takiego nie napisałem.

    To dlaczego chcesz skuwać tych pierwszych?
    Logic error.

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2011-09-19 08:25:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gotfryd Smolik news napisa?(a):

    > To dlaczego chcesz skuwać tych pierwszych?

    Nikogo nie chce skuwac. Jedyne co zrobilem to zwrocilem uwage, ze nie
    mozna przyjac zalozenia, ze ktos kto wraca do pozostawionego wczesniej
    bagazu automagicznie nie moze byc zamachowcem ;)

    j.

  • 58. Data: 2011-09-19 08:32:28
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 20:36:07 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Od przynajmniej 10 lat bardzo zmieniły się zasady bezpiecznego
    > przebywania na lotniskach.

    Nie wiem jak było wcześniej, bo zacząłem latać jak już zabierali pilniczki
    do paznokci (przerzuciłem się na papierowe) i szybko zapamiętałem żeby
    sprawdzić czy nóż i scyzoryk wrzuciłem do bagażu nadanego. I cieszę się że
    zmieniłem projekt i nie muszę latać. To wszystko co się dzieje na
    lotniskach ma mały wpływ na bezpieczeństwo, a duży na uprzykrzenie
    pasażerom życia. Ale jest tolerowane, bo wprawdzie nie zwiększa
    bezpieczeństwa, ale zwiększa poczucie bezpieczeństwa - u pasażerów, którym
    się wydaje że to ratuje ich życie bo się naoglądali programów-straszaków w
    tv, i u cieci lotniskowych którym wydaje się że są superbohaterami
    walczącymi z terroryzmem.

    Henry

  • 59. Data: 2011-09-19 08:53:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 10:25, januszek pisze:
> [...]
    > mozna przyjac zalozenia, ze ktos kto wraca do pozostawionego wczesniej
    > bagazu automagicznie nie moze byc zamachowcem ;)

    Ach, zwolennik metod Berii - każdy jest winny, póki się go nie sprawdzi
    i nie udowodni jego niewinności. Brawo.

  • 60. Data: 2011-09-19 09:11:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Ach, zwolennik metod Berii - każdy jest winny, póki się go nie sprawdzi
    > i nie udowodni jego niewinności. Brawo.

    Moim zdaniem w tej chwili to Ty właśnie takie podejście prezentujesz bo
    naciągasz to co napisałem tak aby pasowało do Twojej tezy (tyle, że nie
    do konca łapię jaka ona jest).

    Pytanie: czy przesłuchanie świadków albo podejrzanych nie jest w jakimś
    zakresie ograniczeniem ich wolności? Bo byc może akurat mają życzenie
    nie być przesłuchiwanymi?

    j.

    ps. Co do tytułowego skucia - jak pamiętam to nie udało się uźródłowić
    takiego zdarzenia.