  • 21. Data: 2019-07-03 09:08:50
    Temat: Re: Zakaz kopiowania dowodu os., paszportu i innych dokumentów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2019 o 06:49, dantes pisze:

    > Bankowi dzisiaj wolno bo "przeciwdziała terroryzmowi" i
    > "przeciwdziała praniu brudnych pieniędzy"

    Trzeci raz to piszesz. Skąd taki pomysł? Maja być do tego przepisy, ale
    na razie nie widziałem.,

  • 22. Data: 2019-07-03 09:20:17
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 3 Jul 2019 09:08:50 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Trzeci raz to piszesz. Skąd taki pomysł? Maja być do tego przepisy, ale
    > na razie nie widziałem.,

    Pierwszy. Jaki pomysł?

  • 23. Data: 2019-07-03 13:17:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2019 09:08:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Trzeci raz to piszesz. Skąd taki pomysł? Maja być do tego przepisy, ale
    > na razie nie widziałem.,
    Prawo Bankowe 112B
    https://www.giodo.gov.pl/322/id_art/2839/j/pl

  • 24. Data: 2019-07-03 13:39:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2019 o 00:59, n...@o...pl pisze:

    > To będą kserować w skali 50% :)

    Ale to już gołym okiem będzie widać, że to nie oryginał - i o to chodzi.

  • 25. Data: 2019-07-03 13:47:20
    Od: n...@o...pl

    Wed, 3 Jul 2019 13:39:12 +0200, w <5d1c93e1$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ale to już gołym okiem będzie widać, że to nie oryginał - i o to chodzi.

    Wystarczy re-kserować do 100%.

  • 26. Data: 2019-07-03 15:04:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ale to już gołym okiem będzie widać, że to nie oryginał - i o to
    >chodzi.

    A o co chodzi ?

    Bo co za problem skserowac w skali 200% ?

    J.

  • 27. Data: 2019-07-03 17:51:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2019 o 13:17, Kris pisze:

    > Prawo Bankowe 112B
    > https://www.giodo.gov.pl/322/id_art/2839/j/pl

    Moim zdaniem nie zadziała. W momencie, gdy ten archiwalny artykuł pisano
    nie było zakazy kserowania dowodu osobistego i jego ochrona opierała sie
    o zakaz przetwarzania danych osobowych. Nowa ustawa zmienia tę
    konstrukcję. Musi gdzieś być wprost wpisane, że można wykonać replikę
    dokumentu.

  • 28. Data: 2019-07-03 17:52:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2019 o 13:47, n...@o...pl pisze:

    > Wystarczy re-kserować do 100%.

    Ale owe rekserowanie będzie przestępstwem samo w sobie i nie trze ba
    będzie wykazać, ze ktoś miał zamiar użyć tego za dokument legalny.

  • 29. Data: 2019-07-03 17:53:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2019 o 15:04, J.F. pisze:

    > A o co chodzi ?
    > Bo co za problem skserowac w skali 200% ?

    Taki sam, jak wykonanie ksera 100%. Jest zabronione.

  • 30. Data: 2019-07-03 18:19:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2019 17:51:13 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    >Musi gdzieś być wprost wpisane, że można wykonać replikę
    > dokumentu.

    Czy kserokopia, skan, wydruk skanu na kartce to replika?