  • 1. Data: 2019-06-30 06:54:08
    Temat: "Światopoglądowe" zwolnienia z pracy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czy dyrektor szpitala byłby w prawie zwolnić z pracy
    lekarza/pielęgniarkę za odmowę udziału w antyaborcyjnym
    szkoleniu/"szkoleniu"?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-06-30 10:06:39
    Temat: Re: "Światopoglądowe" zwolnienia z pracy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 06:54:08 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
    > Czy dyrektor szpitala byłby w prawie zwolnić z pracy
    > lekarza/pielęgniarkę za odmowę udziału w antyaborcyjnym
    > szkoleniu/"szkoleniu"?

    Ale w jakim sensie ?
    Co mialoby na tym szkoleniu byc - jak przekonywac pacjentke do
    utrzymania ciazy ?

    To chyba zgodne z linia obecnej ustawy, wiec moze :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-06-30 10:14:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale w jakim sensie ?
    > Co mialoby na tym szkoleniu byc - jak przekonywac pacjentke do
    > utrzymania ciazy ?
    >
    > To chyba zgodne z linia obecnej ustawy, wiec moze :-)

    Przykładowo: Jakiś "bardzo++ emocjonalny" film antyaborcyjny w duchu
    "krwawe resztki (po lekarzach skurwysynach)".

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-06-30 10:20:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-30, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Przykładowo: Jakiś "bardzo++ emocjonalny" film antyaborcyjny w duchu
    > "krwawe resztki (po lekarzach skurwysynach)".

    Tyle, że lakarz/pielgniarka to raczej przywykli do podobnych widoków.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-06-30 10:55:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Tyle, że lakarz/pielgniarka to raczej przywykli do podobnych widoków.

    W większości? Może+/Raczej+. Wszyscy co do jednego? Z pewnością nie.
    IMHO Jeden buntownik/buntowniczka na kilka setek byliby praktycznie
    zagwarantowani.

    W IKEA ilu pracowników "machnęło ręką na" (miało w dupie) dżenderowe
    "rozsyłki" a ilu się zbuntowało? <cynizm> Dla tych co się nie zbuntowali
    wszystko było *i jest* w porządku bo przecież "Chcącemu nie dzieje
    się krzywda" </cynizm>

    To poniżej podaje bo chyba+ będzie "najdalej idące" w opierdalaniu IKEA
    (w ramach głównawych nurtów) nawet jeśli "nie najbardziej obiektywne i
    możliwe że stronnicze" [to możliwe to w ramach "legal speak" ;-) ]:
    https://www.pch24.pl/cytowal-pismo-swiete--stracil-p
    race--znana-siec-handlowa-na-strazy-ideologii-gender
    ,69180,i.html
    http://www.radiomaryja.pl/informacje/szwedzkie-firmy
    -promuja-dewiacyjna-ideologie-lgbt-w-zakladach-pracy
    /

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-06-30 11:55:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 10:55:13 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > W większości? Może+/Raczej+. Wszyscy co do jednego?

    Wszyscy lekarze mieli krojenie trupow na zajeciach z anatomii.

    > Z pewnością nie.
    > IMHO Jeden buntownik/buntowniczka na kilka setek byliby praktycznie
    > zagwarantowani.

    Ale argument podales kiepski.
    Przegraja w sadzie, zaplaca koszty i zmienia swiatopoglad :-)

    Poza tym czasy teraz chyba takie, ze personek moze dyrektora opuscic

> [...]
    ,69180,i.html
    > http://www.radiomaryja.pl/informacje/szwedzkie-firmy
    -promuja-dewiacyjna-ideologie-lgbt-w-zakladach-pracy

    Ale ciagle nie pisza, o co poszlo.
    IKEA kurs urzadzila, jak obslugiwac grzecznie klientow ?
    trzecie toalety urzadzila ?

    "Tymczasem to nie jedyny przykład sieci sklepów, która wyraża i
    promuje swoje poparcie dla środowisk LGBT. Kierownictwo fabryki VOLVO
    we Wrocławiu chce powołać w zakładzie społeczność LGBT. Przeciwko
    promocji lesbijek, gejów, biseksualistów i transseksualistów na
    terenie zakładu pracy protestują związkowcy z ,,Solidarności"."

    No to nie wiem, kto ma tu racje ... Solidarnosc protestuje, zeby
    LGBT sie ujawnili ?

    J.

  • 7. Data: 2019-06-30 16:17:16
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-30 o 06:54, A. Filip pisze:
    > Czy dyrektor szpitala byłby w prawie zwolnić z pracy
    > lekarza/pielęgniarkę za odmowę udziału w antyaborcyjnym
    > szkoleniu/"szkoleniu"?

    Akuszerek to nie szkoli?

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-06-30 19:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > http://www.radiomaryja.pl/informacje/szwedzkie-firmy
    -promuja-dewiacyj
    > na-ideologie-lgbt-w-zakladach-pracy/

    Czyli ze co?
    To szkolenie mowiło ze kobiety i mezczyzni maja byc równo traktowani i
    równo zarabiac na takich samych stanowiskach pracy a jak ktos jest
    homoseksualista to nie wolno go wołac w w pracy "ty pedale" czy moze
    uczyło jak dzieci w "Gliniarzu w przedszkolu": chłopcy maja penisy a
    dziewczynki pochwy.

    Na czym miała polegac ta dewiacyjnosc tego szkolenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 9. Data: 2019-06-30 21:31:49
    Temat: Re: "Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    F> Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    F> Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...
    >"On our intranet, an article appeared stating that implementing so-called LGBT
    values is our duty. It upset me," Tomasz told TVP Info. "It moved me and moved me,
    because I do not think it was my duty."
> [...]
    > dziewczynki pochwy.
    >
    > Na czym miała polegac ta dewiacyjnosc tego szkolenia?

    5 minut szukania wskazało to poniżej jako opisujące najbardziej konkretnie co
    zaszło zamiast pierdolenia gówno wartymi ogólnikami ze starannym
    unikaniem "detali":

    https://www.churchmilitant.com/news/article/ikea-fir
    es-worker-for-quoting-bible-on-homosexuality

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2019-06-30 23:48:59
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > unikaniem "detali":
    >
    > https://www.churchmilitant.com/news/article/ikea-fir
    es-worker-for-quoting-bible-on-homosexuality

    Czyli najpierw napisałeś bzdury, a dopiero teraz dowiedziałeś się co się stało
    i wklejasz?