  • 31. Data: 2014-07-25 08:28:55
    Temat: Re: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Ty jesteś za głupi, żeby zrozumieć moje pisanie.

    -----

  • 32. Data: 2014-07-25 08:33:24
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Doręczyciele tak.
    Kiedyś (naście lat temu) gostek z Holandii miał mi zapłacić za jakiś
    drobiazg 10 euro.
    Ponoć wysyłał 2 razy zwykłym listem i nie doszło.
    Jakoś wierzę mu.
    Wysłał po raz trzeci, narobiłem rabanu na poczcie, tego samego dnia w
    skrzynce koperta z banknotem 10 euro.
    Bardzo dziwna koperta, bo sterana i bez pieczątki holenderskiej poczty.

    -----

  • 33. Data: 2014-07-25 09:15:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Jul 2014 08:33:24 +0200, " ?????????" <n...@d...spamerow>
    wrote:
    > Kiedyś (naście lat temu) gostek z Holandii miał mi zapłacić za
    jakiś
    > drobiazg 10 euro.

    W latach 90 ub.w. też miałem wrażenie, że na poczcie ginie dużo
    przesyłek, teraz chyba ta tendencja się zmniejszyła.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2014-07-25 09:46:44
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 12:11:33 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > W sumie nie wiem jak ugryźć Twoją uwagę w części o paczce - bo nie ma
    > przeszkód, aby wysłać *list* z zadeklarowaną wartością,

    Sprawdziłem teraz na stronie poczty i faktycznie jest coś takiego jak "list
    wartościowy". Wcześniej takiej usługi chyba nie było.

    > z drugiej strony, AFAIR w regulaminie zmienili (już sporo czasu temu) jakoś tak, że
    > w zasadzie, jeśli to nie np. dokumenty wartościowe (weksel na przykład),
    > to rzeczywiście powinna być paczka.

    Dokładnie tak.

  • 35. Data: 2014-07-25 13:01:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Jul 2014 09:46:44 +0200, Kapibara <x...@y...zzz> wrote:
    > Sprawdziłem teraz na stronie poczty i faktycznie jest coś takiego
    jak "list
    > wartościowy". Wcześniej takiej usługi chyba nie było.

    Było, teraz sobie przypomniałem, że pod koniec lat 80 wysłałem kasetę
    audio, która oczywiście zaginęła, był to list z zadeklarowaną
    wartością, zwrócili mi tą wartość.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2014-07-25 13:10:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-25 08:28, Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Ty jesteś za głupi, żeby zrozumieć moje pisanie.
    >

    > -----

    Ja zrozumiałem, ty najwyraźniej nie. Poszukaj nauczycielki
    z podstawówki, skoro cię nie nauczyła to nich teraz ci wytłumaczy
    jak poprawnie powinno brzmieć zdanie które napisałeś i co do ciebie
    piszą inni.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2014-07-25 19:11:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Vikku" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czy ktoś mógłby mnie nakierować jak uruchomić sprawę kradzieży towaru powyżej
    > 300 pln do prokuratury?

    Nie masz jak udowodnić, że tam coś włożyłeś wartościowego.

  • 38. Data: 2014-07-26 00:37:26
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-07-24 19:09, Vikku pisze:

    > słuchawki. Z tym, że one były ciężkie i pewnie to wzbudziło
    > zainteresowanie.
    > Samo pudełko nie było duże.

    Heh ja daswno temu wyslalem komputer, pakowalem w okienku na poczcie
    ubezpieczylem. Komputer doszedl rozjebany w drobny mak. Zglosilem
    reklamacje i niestety ale odpowiedz poczty: "Towar zle opakowany nie
    ponosimy winy nie dostaniesz odszkodowania"

    DHL tez zszedl na psy odradzam wysylanie paczek ta firma.

  • 39. Data: 2014-07-26 07:55:24
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Jest od miliona lat.

    -----