  • 1. Data: 2014-07-21 13:12:38
    Temat: Aktualizacja danych spółki w K.R.S.
    Od: s...@g...com

    Witam forumiczów !

    Czy ktoś wie jakie czynności są niezbędne aby przrejestrować spółkę z.o.o.z R.H.B do
    K.R.S. ?
    Znalazłem w internecie,że jeżeli spółka jest zawieszone dłużęj niż 24 miesiące to
    przedsiębiorca podlega wykreśleniu z urzędu z CEIDG.
    Czy ta informacja jestaktualna ? Ja dostałem wezwanie z U.S. abym uzupełniół dane pod
    rygorem kary do kwoty 2800,00 PLN.
    Proszę o informację,bo ludzie w tut. urzędzie są albo niekompetentni albo złośliwie
    nie chcą udzielić prawidłowej informacji.

    Pzdr
    JPG

  • 2. Data: 2014-07-21 13:23:24
    Temat: Re: Aktualizacja danych spółki w K.R.S.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-21 13:12, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Znalazłem w internecie,że jeżeli spółka jest zawieszone dłużęj niż 24 miesiące to
    przedsiębiorca podlega wykreśleniu z urzędu z CEIDG.

    Niemożliwe. Daj linka.

> [...]
    > Proszę o informację,bo ludzie w tut. urzędzie są albo niekompetentni albo złośliwie
    nie chcą udzielić prawidłowej informacji.

    Pewnie jedno i drugie. Zwłaszcza, że ich obowiązkiem nie jest udzielanie
    informacji.

    http://prawodlakazdego.pl/content/problem-przerejest
    rowania-sp%C3%B3%C5%82ki-z-rhb

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-07-21 14:15:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 04:12:38 -0700, skipee77 napisał(a):

    > Znalazłem w internecie,że jeżeli spółka jest zawieszone dłużęj niż 24
    > miesiące to przedsiębiorca podlega wykreśleniu z urzędu z CEIDG.

    To akurat może być prawda, bo w CEIDG są osoby fizyczne prowadzące DG a
    nie spółki zoo

  • 4. Data: 2014-07-21 14:16:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 04:12:38 -0700, skipee77 napisał(a):

    > Znalazłem w internecie,że jeżeli spółka jest zawieszone dłużęj niż 24
    > miesiące to przedsiębiorca podlega wykreśleniu z urzędu z CEIDG.

    To akurat nie może być prawda, bo w CEIDG są osoby fizyczne prowadzące DG
    a nie spółki zoo

  • 5. Data: 2014-07-22 14:12:53
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Te spółki w RHB nieprzeniesione do KRS miały być wykreślone z urzędu, po raz
    kolejny przedłużono termin.
    A na jaką podstawę prawną powoływał się U.S.?
    Pytaj niekoniecznie w urzędzie, a raczej we właściwym sądzie rejestrowym.
    Niestety są opłaty, choć ostatnio zmalały.
    Przy okazji daj znać, czy przy przeniesieniu z RHB do KRS potrzebny
    notariusz (może zależeć od kapitału w spółce, czy dawny kapitał wystarczy na
    obecne przepisy, może trzeba będzie podnieść).
    Rozumiem, ze ta spółka z RHB nie prowadzi działalności, bo jeśli prowadzi
    działalność to może być jakaś zadyma (np. za nieskładanie sprawozdań
    finansowych, po Amber Gold bulteriery ruszyły do akcji).

    -----