eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu › Re: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
    From: LeonKame <k...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala
    kwota zwrotu
    Date: Sat, 26 Jul 2014 00:37:26 +0200

    W dniu 2014-07-24 19:09, Vikku pisze:

    > słuchawki. Z tym, że one były ciężkie i pewnie to wzbudziło
    > zainteresowanie.
    > Samo pudełko nie było duże.

    Heh ja daswno temu wyslalem komputer, pakowalem w okienku na poczcie
    ubezpieczylem. Komputer doszedl rozjebany w drobny mak. Zglosilem
    reklamacje i niestety ale odpowiedz poczty: "Towar zle opakowany nie
    ponosimy winy nie dostaniesz odszkodowania"

    DHL tez zszedl na psy odradzam wysylanie paczek ta firma.