  • 1. Data: 2014-07-22 14:50:19
    Temat: Prawnik jako partner poszukiwany.
    Od: Roman <r...@d...pl>

    Poszukuje prawnika jako partnera do dochodowego interesu. Oczywiscie
    aplikacja nie jest wymagana. Chetnych zapraszam di napisania maila do
    mnie: roman.tygielski (malpa) o2.pl

    Pozdr.

  • 2. Data: 2014-07-23 12:03:37
    Temat: Re: Prawnik jako partner poszukiwany.
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Uzytkownik "Roman" <r...@d...pl> napisal w wiadomosci
    > Poszukuje prawnika jako partnera do dochodowego interesu. Oczywiscie
    > aplikacja nie jest wymagana. Chetnych zapraszam di napisania maila do
    > mnie: roman.tygielski (malpa) o2.pl

    Cos mi smierdzi dochodowa "dzialalnoscia" na granicy prawa albo nawet z nim
    niezgodna,
    no ale jak to powiedzial Staszkowi Kolasie naczelnik gminy w filmie "Kogel-mogel":
    "co nie jest zabronione jest dozwolone, wiec hodujcie te swoje glizdy" ;)

    --
    Pzdr.
    Marek