  • 21. Data: 2014-07-24 19:45:53
    Temat: Re: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-24 16:57, Vikku pisze:
    > Czy ktoś mógłby mnie nakierować jak uruchomić sprawę kradzieży towaru
    > powyżej 300 pln do prokuratury?

    Szkoda czasu.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2014-07-24 19:55:41
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Znaczy w PO pracowałes??

    -----

  • 23. Data: 2014-07-24 19:57:06
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Pisał, ze odszkodowanie to pięćdziesięciokrotność tej kwoty.

    -----

  • 24. Data: 2014-07-24 19:58:00
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Ale fun za darmo ;-)

    -----

  • 25. Data: 2014-07-24 20:17:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-24 19:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pisał, ze odszkodowanie to pięćdziesięciokrotność tej kwoty.

    Ale "tą kwotą" nie była cena nadania poleconego.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2014-07-24 21:22:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Jul 2014, l...@g...com wrote:

    > W lutym przesylka polecona kosztowala 3,8 czyli przed podwyzka.

    No to co najmniej tyle zapłacił (plus ew. dopłata "za wagę").

    > Ile ta sprawa sie ciagnie, ze zaplaciles 2,9?

    Przecież on to wysłał POLECONYM.
    Tylko "niedoubezpieczył".

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2014-07-24 23:40:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-24 12:03, Vikku pisze:

    > Było taniej ale było też (chyba tak mówiła ta kobieta z poczty) szybciej.
    > Generalnie przekonała mnie pracownica poczty. Stąd moje podejrzenie czy aby
    > to nie jest jakiś biznes.
    >
    > ps. A swoją drogą nie uważacie, że to jest podejrzane, że przesyłka ginie
    > już w miejscu nadania?

    Ja nie raz dostalam przesyłkę lub list z widocznym wsadzeniem przez
    listonosza z Burgaskiej palucha w opakowanie. Wszędzie ryje wsadzają i
    węszą.

    --
    animka

  • 28. Data: 2014-07-24 23:43:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-24 14:44, Liwiusz pisze:
> [...]
    wartość 500zł to nie było by problemu.

    > E tam, takie wymądrzanie się po szkodzie. Jakby paczka nie zginęła, to
    > by był kilka zł do przodu. Statystycznie wykupowanie takiego
    > ubezpieczenia chyba się nie opłaca :)

    Może wyslanie paczki z priorytetem coś by ochroniło.
    Z zadeklarowaną kwotą przesyłka znowy nie jest taka droga. Wydyłałam
    aparat foto po reperacji do siostry do Szwecji.

    --
    animka

  • 29. Data: 2014-07-25 00:35:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-24 23:43, animka pisze:
    >400
    wartość 500zł to nie było by problemu.

    Sorry za błedy. Poprawiam.

  • 30. Data: 2014-07-25 00:39:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-24 19:55, Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Znaczy w PO pracowałes??

    Nie. Pracowałem w PPTiT.
    Masz jakiś problem z pisaniem pod cytatem czy po prostu jesteś
    za głupi aby to zrobić poprawnie ?