  • 51. Data: 2003-07-03 17:12:05
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jul 2003, Arek wrote:

    >+ Użytkownik pbas napisał:
    [...]
    >+ Dziwię się, że tego nie rozumiesz.
    >+ Od warunków zależy też czy przestępcom będzie obojętne czy zabiją
    >+ czy tylko okradną.

    Znaczy w którą stronę te warunki mają iść ?
    Ten co zabije ma mieć lepiej czy gorzej, bo dla mnie wypowiedź
    nie jest oczywista ?
    I czyżbyś zaprzeczył tezie jakoby to wykrywalność była owym "czynnikiem",
    twierdząc że jakieś tam "warunki" mogą mieć *jakikolwiek* wpływ
    na zachowanie potencjalnego przestępcy ??
    A może wysokość kary też jakiś wpływ ma ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 52. Data: 2003-07-03 17:15:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jul 2003, Arek wrote:

    >+ Użytkownik Ali Gator napisał:
    [...]
    >+ > Myślę, że gdyby za zabicie człowieka groziła kara 30 dni aresztu, bandyci
    >+ > pewnie sami zgłaszaliby się na policję i "nieuniknioność" takiej kary byłaby
    >+
    >+ Jak już myślisz to myśl do końca. 30 dni aresztu to chyba żadna sensowna kara,
    >+ nie uważasz?

    Z innego posta innego dyskutanta, moze rozpoznasz:
    ++++
    Już dawno udowodniono, że ani wysokość ani surowość kary nie odstrasza,
    lecz jedynie jej nieuniknioność.
    *******
    ----

    Literalnie, czyli tak jak należy czytać na grupie prawo ;)
    Owszem, sprowadzenie do absurdu to też dowód, przynajmniej
    IMHO - jakiś taki technokrata ze mnie :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 53. Data: 2003-07-03 18:43:58
    Od: januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    >A możesz przedstawić jakieś choć odrobinę wiarygodne statystyki
    >porównujące ile osób padło śmiertelną ofiarą pomyłek sądowych, a ile
    >zgineło z ręki morderców którzy uniknęli kary śmierci na zasadzie
    >moratorium, czy braku takiej kary, a potem ponownie zabili?

    Nie moge. Nie widze tez takiej potrzeby.

    januszek

  • 54. Data: 2003-07-03 20:35:01
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    > Poczytaj sobie w fachowej literaturze.

    Wiedziałem że żadnych konkretów nie będzie. ;-)

    > A kto Ci powiedział, że mam szacunek dla bandytów i morderców?

    Sam powtarzasz jak to wszyscy powinni się z nimi cackać i szanować ich
    godność.
    Na koniec pewne spostrzeżenie: zdaj sobie w końcu sprawę, że poglądy które
    reprezentujesz wielu ludziom po prostu w głowie się nie mieszczą. Więc zmień
    trochę ton i nie zachowuj się tak, jakbyś miał prawo pouczać innych.

    EOT

    A.

  • 55. Data: 2003-07-03 23:36:55
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <d...@4...com>, januszek wrote:

    > Nie moge. Nie widze tez takiej potrzeby.

    Wygodne :) Miłego dalszego bicia piany życzę.

    --
    Marcin

  • 56. Data: 2003-07-04 04:49:53
    Od: januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    >Wygodne :) Miłego dalszego bicia piany życzę.

    Nie bede sie znizal do Twojego poziomu.

    januszek

  • 57. Data: 2003-07-28 18:05:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Widzisz problem w tym ze jakby przywrocili te kare to pewnie znow SLDowcy
    > (czytaj stalinowcy)
    > skazywaliby za poglady ....

    Pieprzenie, ze sie tak wyraze.
    Oczywiscie ze kara smierci powinna byc, i co wiecej - powinny byc publiczne
    egzekucje... inaczej nigdy nie bedzie porzadku. Ale coz - mamy dalece
    posuniętą humanizację i raczej nie ma co liczyc, ze wszelkiej masci
    kryminalistycznym smieciom skonczy się iscie sanatoryjny zywot za kratkami
    kurortow nie wiedziec czemu zwanych zakladami karnymi...

    pdr
    Olo

  • 58. Data: 2003-07-28 18:32:09
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > W ten sposób wyświadczysz przysługe przestępcy ponieważ nie będzie się
    > męczył więcej, lepiej nie robi w kamieniołomie

    Problem w tym ze prawo polskie jest takie jakie jest - nie bedzie zadnego
    kamieniolomu. Kryminalista pojdzie na parę lat do sanatorium, po czym
    wyjdzie na wolnosc....

    pdr
    Olo

  • 59. Data: 2003-07-28 18:33:08
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Będziesz się onanizować przy niej ?

    Niektorym chamom to sie serio powinno sądownie zakazywac dostępu do
    internetu i w ogole do spoleczenstwa....

    pdr
    Olo

  • 60. Data: 2003-07-28 18:34:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Szurniety jestes ? A moze jakos osobiscie by cie dotknelo gdyby taka kara
    > zostala przywrocona ?

    Podejrzewam ze imc Arkadiusz zwykl gwalcic male dziewczynki w piwnicach.
    Dodam tylko, ze moim skromnym zdaniem takim delikwentom powinno sie jeszcze
    przed karą smierci obcinac na zywca genitalia.

    pdr
    Olo