  • 1. Data: 2003-06-29 20:22:01
    Temat: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    Przepraszam Wszystkich, że tak zupełnie bez związku zaczynam ten wątek, ale
    właśnie przed chwilą oglądałam program "Pod napięciem", o 4-letnim
    Sebastianku. Jak pomyślę, co to dzieciątko przeżyło, to nie mogę sobie
    miejsca znaleźć.
    Mój Boże, nie potrafię pisać dalej...
    Żądam przywrócenia kary śmierci! I wykonania publicznej egzekucji.

  • 2. Data: 2003-06-30 07:44:04
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

> [...]
    > miejsca znaleźć.
    > Mój Boże, nie potrafię pisać dalej...
    > Żądam przywrócenia kary śmierci! I wykonania publicznej egzekucji.

    Widzisz problem w tym ze jakby przywrocili te kare to pewnie znow SLDowcy
    (czytaj stalinowcy)
    skazywaliby za poglady ....

    TB

  • 3. Data: 2003-06-30 16:50:45
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On Sun, 29 Jun 2003 22:22:01 +0200, "Ewcia" <m...@m...pl> wrote:

> [...]
    >miejsca znaleźć.
    >Mój Boże, nie potrafię pisać dalej...
    >Żądam przywrócenia kary śmierci! I wykonania publicznej egzekucji.

    W ten sposób wyświadczysz przysługe przestępcy ponieważ nie będzie się
    męczył więcej, lepiej nie robi w kamieniołomie

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 4. Data: 2003-06-30 23:11:19
    Od: "Adoks" <adoks@wytnij_iop.pl>

    Użytkownik "Ewcia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejsca znaleźć.
    > Mój Boże, nie potrafię pisać dalej...
    > Żądam przywrócenia kary śmierci! I wykonania publicznej egzekucji.

    ...Ewcia, dopiero parę postów niżej ratowałaś życie a teraz chcesz odbierać ?
    A tak poważnie to również oglądałem ten program i mówiąc podwókowym żargonem
    ...nóż się w kieszeni otwiera.
    pozdrawiam
    -= Refix =-

  • 5. Data: 2003-06-30 23:16:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Ewcia napisał:
    [..]
    > Żądam przywrócenia kary śmierci! I wykonania publicznej egzekucji.

    Będziesz się onanizować przy niej ?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 6. Data: 2003-07-01 08:50:12
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Arek

    Miło mi Cię poinformować, że trafiasz u mnie do KF'a.
    ewcia

  • 7. Data: 2003-07-01 09:25:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Ewcia napisał:
    > Miło mi Cię poinformować, że trafiasz u mnie do KF'a.
    > ewcia

    Czy mam się z tego powodu publicznie powiesić przed Twoim oknem?

    Czy przed publicznymi egzekucjami przewidujesz dodatkowe atrakcje
    np. koncert zespołu metalowego, albo ćwiartowanie, przypalanie itd.?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 8. Data: 2003-07-01 14:19:59
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>

    > W ten sposób wyświadczysz przysługe przestępcy ponieważ nie będzie się
    > męczył więcej, lepiej nie robi w kamieniołomie

    Pod warunkiem, ze bedzeie robi a nie siedzial na tylku i ogladal telewizor.

    Pozdrawiam

    Piotr

    --
    GG#36692 p...@p...onet.pl www.pbas.republika.pl

  • 9. Data: 2003-07-01 14:21:19
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>

    > Czy mam się z tego powodu publicznie powiesić przed Twoim oknem?
    >
    > Czy przed publicznymi egzekucjami przewidujesz dodatkowe atrakcje
    > np. koncert zespołu metalowego, albo ćwiartowanie, przypalanie itd.?

    Szurniety jestes ? A moze jakos osobiscie by cie dotknelo gdyby taka kara
    zostala przywrocona ?

    Piotr

    --
    GG#36692 p...@p...onet.pl www.pbas.republika.pl

  • 10. Data: 2003-07-01 16:05:07
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "pbas" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Szurniety jestes ? A moze jakos osobiscie by cie dotknelo
    > gdyby taka kara zostala przywrocona ?

    Może niezbyt elegancko, ale IMHO Arek trafił w sedno: kara śmierci -
    zwłaszcza pokazówka publiczna - ma niewiele wspólnego z prawem i
    sprawiedliwością, za to wiele wspólnego z ludzką agresją, nienawiścią, żądzą
    zemsty i słabo opanowanym (jeśli w ogóle) popędem do przemocy.

    Pomijam już 'detal' pewnej jej ostateczności - w razie pomyłki wskrzesić
    byłoby ciężko.

    Albo inaczej: czy na prawdę tak zależy Ewci i innym zwolennikom takich
    spektakli, żeby zejść do poziomu degeneratów, których chcą ukarać?