  • 1. Data: 2003-06-29 15:29:26
    Temat: Dz.U. Nr...
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktos z Was będzie tak miły i poda mi numer i pozycję Dziennika Ustaw,
    gdzie znajduje się nowelizacja kodeksów karnych, która wchodzi z dniem 1
    lipca.?

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    Seba

  • 2. Data: 2003-06-29 16:10:26
    Temat: Re: Dz.U. Nr...
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Czy ktos z Was będzie tak miły i poda mi numer i pozycję Dziennika Ustaw,
    > gdzie znajduje się nowelizacja kodeksów karnych, która wchodzi z dniem 1
    > lipca.?
    Dz.U. 2003 nr 17 poz. 155

    Ustawa z dnia 10 stycznia 2003 r. o zmianie ustawy - kodeks postępowania
    karnego, ustawy - Przepisy wprowadzające Kodeks postępowania karnego, ustawy
    o świadku koronnym oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych
    ewcia:)

  • 3. Data: 2003-06-29 17:06:44
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Ewcia wrote:
> [...]
    > postępowania karnego, ustawy - Przepisy wprowadzające Kodeks
    > postępowania karnego, ustawy o świadku koronnym oraz ustawy o

    To chyba nie to.To dotyczy k.p.k a nie kk
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 4. Data: 2003-06-29 17:27:58
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    >gdzie znajduje się nowelizacja kodeksów karnych, która

    > To chyba nie to.To dotyczy k.p.k a nie kk

    Wiesz, dziewczyna napisała "kodeksy karne" to przyjęłam wykładnię
    rozszerzającą na te kodeksy:-))
    Poza tym przysięgam, iż nic mi nie wiadomo o lipcowej zmianie kodeksu
    karnego:(

    pozdrawiam:)
    ewcia

  • 5. Data: 2003-06-29 18:13:21
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Ewcia wrote:

    > Wiesz, dziewczyna napisała "kodeksy karne" to przyjęłam wykładnię
    > rozszerzającą na te kodeksy:-))
    > Poza tym przysięgam, iż nic mi nie wiadomo o lipcowej zmianie kodeksu
    > karnego:(

    Podobno cos bylo :). Sam szukam :D
    http://fakty.interia.pl/kraj/news?inf=401002
    http://www.prawo.hoga.pl/_default_full.asp?strona=1&
    id=8848
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 6. Data: 2003-06-29 18:14:53
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    onsok wrote:

    > Podobno cos bylo :). Sam szukam :D
    > http://fakty.interia.pl/kraj/news?inf=401002
    > http://www.prawo.hoga.pl/_default_full.asp?strona=1&
    id=8848

    i jeszcze :
    http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?id=56073
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 7. Data: 2003-06-29 18:38:46
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    Qrczę,
    Przepraszam, skłamałam. Mea culpa!!!
    Prezydent podpisał 18 czerwca - ustawę z dnia 13 czerwca 2003 roku o
    zmianie ustawy - Kodeks karny oraz zmianie niektórych innych ustaw.
    ewcia

  • 8. Data: 2003-06-29 18:53:49
    Od: "eva" <l...@i...pl>

> [...]
    > Prezydent podpisał 18 czerwca - ustawę z dnia 13 czerwca 2003 roku o
    > zmianie ustawy - Kodeks karny oraz zmianie niektórych innych ustaw.

    dotarłam do numeru 108 z 26 czerwca ale tam nie ma więc pewnie w którymś
    kolejnym :-(

    pozdrav
    eva

  • 9. Data: 2003-06-29 19:05:36
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > dotarłam do numeru 108 z 26 czerwca ale tam nie ma więc pewnie w którymś
    > kolejnym :-(
    109 jeszcze nie wyszedl:)
    ewcia

    ps. ale jesteśmy solidarni hhihihi, pół grupy szuka dziennika, aż miło :-)

  • 10. Data: 2003-06-29 19:17:13
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Ewcia wrote:
    > 109 jeszcze nie wyszedl:)
    > ewcia
    >
    > ps. ale jesteśmy solidarni hhihihi, pół grupy szuka dziennika, aż
    > miło :-)

    :) ATSD to szlag czlowieka moze trafic. Wprowadzaja zmiany do kk ,
    ktore wchodza za kilka dni , a nie mozna o nich nigdzie poczytac :(.
    A co z vacatio legis ( odpowiednim) :( ?!!!
    --
    Pozdrawiam.
    onsok