  • 1. Data: 2003-06-29 20:04:53
    Temat: Przewóz alkocholu
    Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl>

    Czy zgodne z przepisami jest przewożenie przez granice alkocholu przez osobe
    niepełnoletnią np0,5l czystej wódki 40% przez 10-cio latka ???
    I gdzie o tym moge poczytać??

    --
    Pozdrawiam Lolo
    L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

  • 2. Data: 2003-06-30 03:28:02
    Temat: Re: Przewóz alkocholu
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Lolo" <l...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Czy zgodne z przepisami jest przewożenie przez granice alkocholu
    > przez osobe niepełnoletnią np0,5l czystej wódki 40% przez 10-cio
    > latka ??? I gdzie o tym moge poczytać??
    Dość dokłanie, a zwięźle - w słowniku ortograficznym...

    --
    pozdro
    poreba

  • 3. Data: 2003-06-30 16:50:28
    Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Dość dokłanie, a zwięźle - w słowniku ortograficznym...

    Dzięki Guru z Ostrołęki za zwięzłą odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie.
    Jeśli Ci
    przeszkadzają błędy ortograficzne to nie czytaj grup dyskusyjnych :-)
    A jeśli chcesz popisać się swoją znajomością ortografii i interpunkcji to są
    organizowane ogólnopolskie dyktanda a jakoś nie zauważyłem Cię na liście
    laureatów żadnego z nich.
    "Było o policjantach bez alkomatu i puszcze piwa, " Te "puszcze piwa" to
    Twoje wypociny z 12 czerwca :-))))
    I na koniec proponuję lekturę NETYKIETY tam dość dokładnie pisze jak się na
    posty odpisuje a zwłaszcza jak ma się dużo do powiedzenia nie na temat

  • 4. Data: 2003-06-30 16:50:37
    Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-07-01 01:01:31
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Dzięki Guru z Ostrołęki za zwięzłą odpowiedź na zadane
    > przeze mnie pytanie.
    Do usług ... ;)
    Cieszę się, że Rzeszów to docenia...

    > Jeśli Ci przeszkadzają błędy ortograficzne to nie czytaj grup
    > dyskusyjnych :-)
    Dzięki za poradę, wolę jednak rozwiązanie, które nie naraża mnie na
    oglądanie wyników niechęci do programów korektorskich
    (pol.: spell-checking) a jednocześni nie odcina od news. To KF.

    > A jeśli chcesz popisać się swoją znajomością ortografii
    > i interpunkcji to są organizowane ogólnopolskie dyktanda
    > a jakoś nie zauważyłem Cię na liście laureatów żadnego
    > z nich.
    Powodów tego może być wiele, proponuję rozważenie poniższych:
    - równie nieuważnie śledziłeś doniesienia o wynikach,
    - czytam za dużo news, (więc:)
    - nie uważam się za autorytet w dziedzinie pisowni,
    i fakt ten przyjmuję z pokorą.

    > "Było o policjantach bez alkomatu i puszcze piwa, " Te
    > "puszcze piwa" to Twoje wypociny z 12 czerwca :-))))
    Dzięki, nie zauważyłem tej *literówki*.
    Po pobieżnym przejrzeniu swoich postów z ostatniego okresu zauważyłem
    również: "gdzi","pl.mics.pcychole","własa","umieszcenia",
    "przesiąknieta","samogoski","odpowidzią","reprtersko
    ","zapuszczałeme"
    - żeby poprzestać na 2 linijkach i magicznym 12.VI.

    > I na koniec proponuję lekturę NETYKIETY tam dość dokładnie pisze
    > jak się na posty odpisuje
    Fakt, że dzięki mojemu postowi przeczytałeś wreszcie te zasady
    pozwala mi z ukontentowaniem zakończyć dalszą wymianę poglądów.
    BTW: wiesz KTO to jeszcze pisze?

    --
    pozdro
    poreba "Wżóć spowrotem na luz"