  • 1. Data: 2003-06-29 19:45:20
    Temat: pola namiotowe -plaza
    Od: "JacekP" <j...@t...pl>

    Witam wszystkich.

    Lato mamy gorace wiec pewnie wiele osob jezdzi gdzies nad wode.
    Ja znalazlem sobie prawie dzika plaze nad jeziorkiem ale do niedawna
    przynajmniej darmowa.
    Niestety dzisiaj okazalo sie ze trzeba placic i to chyba sporo jak na
    warunki tam panujace.
    Jakis gosc zbiera oplaty daje jakies kwitki bez zadnych numerw kolejnych
    a nic w tych pieniadzach nie oferuje.Zero kibla biezacej wody wszedzie pelno
    smieci.
    czy orejentuje sie moze ktos jakie warunki trzeba spelnic zeby prowadzic
    pole namiotowe
    lub plaze.Wydaje mi sie ze powinna byc jakas informacja przy wjezdzie ze
    plaza platna
    i powinno sie dostawac jakis kwitek jak z kasy fiskalnej.Nie ma tam zednego
    kantorka
    nie wiadomo nie wiadomo wogole co to za jegomosc.
    moze ktos wie gdzie takie informacje szukac bo z ciekawosci bym poczytal.

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-06-29 20:26:44
    Temat: Re: pola namiotowe -plaza
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na tego typu jegomościów wzywa się patrol policji, który ustala co to za
    świr. W wersji okrojonej, to ma być przynajmniej tablica z nazwą firmy - jej
    brak, to wykroczenie. Dalsze przepisy dotyczące kąpielisk, to już musisz
    sobie znaleźć sam. Ale na pewno ratownik.