  • 61. Data: 2003-07-28 18:37:22
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Może niezbyt elegancko, ale IMHO Arek trafił w sedno: kara śmierci -
    > zwłaszcza pokazówka publiczna - ma niewiele wspólnego z prawem i
    > sprawiedliwością, za to wiele wspólnego z ludzką agresją, nienawiścią,
    żądzą
    > zemsty i słabo opanowanym (jeśli w ogóle) popędem do przemocy.

    Oczywiscie, natomiast bardzo wiele wspolnego z prawem i sprawiedliwoscią
    mają dwu, trzyletnie pobyty na przymusowych wakacjach (za nasze podatki
    rzecz jasna) smieci, ktorzy nigdy nie przyniosą spoleczenstwu pozytku, bo
    tego nawet zresocjalizowac nie sposob...

    > Albo inaczej: czy na prawdę tak zależy Ewci i innym zwolennikom takich
    > spektakli, żeby zejść do poziomu degeneratów, których chcą ukarać?

    Moze raczej na pewnym poziomie strachu wsrod holoty... W normalnym Panstwie
    to bandzior powinien się bac a nie uczciwy obywatel.

    pdr
    Olo

  • 62. Data: 2003-07-28 18:40:22
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Przestępcy przestają być ludźmi czy jak ?? ;>

    A sugerujesz ze cos, co z zimną krwią zgwalcilo i zamordowalo kilka
    niewinnych osob (tak przykladowo pisze) to jest czlowiek? Moze i tak, ale
    jedynie jako gatunek biologiczny...

    pdr
    Olo

  • 63. Data: 2003-07-28 18:42:39
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Siejesz demagogię. Za morderstwa z premedytacją w Polsce dostaje się
    > 25 lat albo dożywocie.

    Zgadza się. 25 lat sanatorium w luksusowych warunkach, za nasze pieniądze. A
    moznaby smieciowi palnąc w leb i po klopocie.

    pdr
    Olo

  • 64. Data: 2003-07-28 19:03:02
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > I pewnie głosowałaś na SLD i im podobnych, którzy 110 mld złotych utopili
    > w "biedynych" rolników, górników i innych srolników.

    Ja zawsze glosowalem na SLD - cos sie nie podoba?

    > Reszta społeczeństwa jest WOLNA - no powiedzmy, że jest wolna.
    > W każdym razie ma MOŻLIWOŚĆ szukania praca, więźniowej jej nie mają.

    Biedactwa....moze zalozymy fundację pomocy nieszczęsnym więzniom?

    > Szczerze też bym proponował - lepiej nie zabierać głosu w sprawach gdzie
    > jest się ignorantem i pozostawić je obeznanym.

    np. Tobie? ROTFL ...

    pdr
    Olo

  • 65. Data: 2003-07-28 19:04:59
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > No i nie słyszałeś o niewinnie osadzonych?

    Kazdy slyszal - przeciez 99% osadzonych siedzi za niewinnosc....

    > Demagogia. Najwyraźniej nigdy nie byłeś pozbawiony wolności.

    Za to Ty najwyrazniej byles - widac za krotko i w zbyt dobrych warunkach...

    pdr
    Olo

  • 66. Data: 2003-07-28 19:07:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > I tak za komuny jak i teraz widzę
    > przerażające mnie osobiście rzeczy - nieszanowanie godności osadzonych.

    Wez mnie nie rozsmieszaj. Kazdy osadzony powinien codziennie dla zasady
    dostawac solidny wpierdol palką...

    pdr
    Olo

  • 67. Data: 2003-07-28 19:11:08
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie obraź się, ale tak to właśnie jest jak się rozmawiam z dyletantem.

    Tu zdaje się kazdy poza Tobą jest dyletantem....

    pdr
    Olo

  • 68. Data: 2003-07-28 19:21:42
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jutro właśnie wybieram się do załadu karnego dla recydywistów.Dam znać o
    > wrażeniach.

    Pracujesz w więziennictwie, czy organizują wycieczki?

    pdr
    Olo