  • 11. Data: 2005-04-02 10:15:24
    Temat: Re: Zabojstwo dwa razy tej samej osoby
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Sławek SWP napisał(a):
    > W: news:d2jns3$2vj$1@wroclaw.wro.vectranet.pl
    > Od: Robert Matuszewski <n...@e...pl>
    > Było:

    > I nikt nie odpowiedział :-|
    >
    > Osoba nieżyjąca nie ma praw obywatelskich. Więźniowie też nie mają praw
    > obywatelskich i dlatego są chronieni przed obywatelami w więzieniach.
    > Brak praw obywatelskich oznacza, że taką osobę nie chroni prawo ...

    Genialna koncepcja. Czyja?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 12. Data: 2005-04-02 10:27:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:d2lqbl$g0d$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > obywatelskich i dlatego są chronieni przed obywatelami w więzieniach.
    > Brak praw obywatelskich oznacza, że taką osobę nie chroni prawo ...

    Art. 262 § 1. Kto znieważa zwłoki, prochy ludzkie lub miejsce spoczynku
    zmarłego,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    ? :-)

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 14. Data: 2005-04-02 10:50:43
    Od: Max <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 2 Apr 2005 12:50:43 +0200, Marcin napisał(a):

    > Jak to jak? Po prawach obywatelskich!
    > ;)

    Nieee, to tak jak z hodowla np. szynszyli.
    Pyta sie ktos hodowcy, jak odroznia samce i samiczki.
    - A zamykam je razem a one juz same sie odrozniaja :)

  • 13. Data: 2005-04-02 10:50:43
    Od: "Marcin" <m...@2...pl>

    Goomich napisal:
    > A jak się odróżnia więźniów od obywateli w więzieniach?

    Jak to jak? Po prawach obywatelskich!
    ;)

    pozdr. M

  • 15. Data: 2005-04-02 11:01:00
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sławek SWP <s...@w...pl> naskrobał/a w

    > Więźniowie też nie mają
    > praw obywatelskich i dlatego są chronieni przed obywatelami w
    > więzieniach.

    A jak się odróżnia więźniów od obywateli w więzieniach?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nadzieja jest czyms posrodku miedzy skrzydlami i spadochronem.

  • 16. Data: 2005-04-02 12:07:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Sławek SWP <s...@w...pl> naskrobał/a w

    > A jak się odróżnia więźniów od obywateli w więzieniach?

    Obywatele chodzą w mundurach, a więźniowie w paskach i mówią do
    obywateli np. "obytatelu oddziałowy". :)

  • 17. Data: 2005-04-02 12:51:41
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:d2lqbl$g0d$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
    Było:
    > I nikt nie odpowiedział :-|

    Ale jest paragraf na taką sytuację ?

    A może da się wyciągnąć wniosek z praw "ogólnych" ?

    Czy też prawo nie może zakładać swojej omylności i trzeba będzie procesu w
    konkretnym przypadku ?

    Czy wtedy od poczucia humoru sędziego będzie zależało orzeczenie ... ?

    Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 18. Data: 2005-04-04 09:57:33
    Od: "dzik" <p...@w...pl>

    "Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message

    > Osoba nieżyjąca nie ma praw obywatelskich. Więźniowie też nie mają praw
    > obywatelskich i dlatego są chronieni przed obywatelami w więzieniach.
    > Brak praw obywatelskich oznacza, że taką osobę nie chroni prawo ...

    Czyli moge zabic wieznia?

    Pozdro

    Piotrek

  • 19. Data: 2005-04-04 10:16:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    dzik napisał(a):

    > Czyli moge zabic wieznia?

    To, że kogoś prawo nie chroni, wcale nie oznacza, że ty możesz
    nie stosować się do obowiązującego w Polsce prawa ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 20. Data: 2005-04-04 16:43:09
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 02.04.2005 Sławek SWP <s...@w...pl> napisał/a:
    > Osoba nieżyjąca nie ma praw obywatelskich. Więźniowie też nie mają praw
    > obywatelskich i dlatego są chronieni przed obywatelami w więzieniach.
    > Brak praw obywatelskich oznacza, że taką osobę nie chroni prawo ...

    Ciekawe rzeczy prawisz kumie.
    Pokaz mi palcem artykul pokazujacy ze kazdy wiezien nie ma praw obywatelskich.
    Bo ja z tego co wiem jestem w stanie powiedziec, ze tak nie jest, bo nieraz sie
    slyszy przy wyborach o wiezniach i aresztantach glosujacych.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***