  • 1. Data: 2005-04-01 10:38:28
    Temat: Spór o działkę
    Od: "Sławek" <m...@o...pl>

    Witam

    W wyniku pomyłki w Urzędzie Miasta część mojej działki ( nie ogrodzona )
    została wydzierżawiona przez nieudolnego urzędnika mojemu sąsiadowi.
    Po moim proteście Urząd Miasta wycofał się z tej umowy dzierżawy.
    Niestety, gdy trwały przepychanki w urzędzie i pomiary geodezyjne, które
    potwierdziły moją rację, sąsiad poczynił inwestycje na spornym gruncie:
    1.nawiózł ziemi
    2.posadził drzewka
    3.wybudował szambo ( niezgodnie z planem zagospodarowania)
    4.ogrodził działkę
    Sytuacja na dzień dzisiejszy jest taka:
    Sąsiad nie chce zwrócić tej nieruchomości i domaga się ode mnie zwrotu
    kosztów, które poniósł.
    Twierdzi, że odda sprawę do sądu i będzie żądał nakazania sprzedaży działki.
    Co mam zrobić w tej sytuacji?

    Pozdrawiam Sławek

  • 2. Data: 2005-04-01 10:45:30
    Temat: Re: Spór o działkę
    Od: "Karolina" <f...@w...pl>

    No to niech daje sprawe do sądu. Winnym będzie Urząd Miasta. Chociaż z
    sądami to nie wiadomo.
    No i ogrodź wreszcie te działkę, nie ma na co czekać.
    Jak pozwoliłeś wybudować tyle rzeczy na swoim terenie? Szok. Szkoda, że nie
    reagowałes od razu.
    Ale mam nadzieje, ze bedzie dobrze.
    Ja bym ogrodziła swój teren żeby sąsiad nie korzystał na razie.
    Nie jestem prawnikiem, ale może jakiś prawnik coś Ci tu doradzi.
    Pisz pisma, żebyś miał w razie czego podkładkę, że interweniujesz.

  • 3. Data: 2005-04-01 11:01:29
    Od: m...@o...pl

    Pisałem już chyba wszędzie do referatu geodezji, urbanistyki i komunalnego
    pozostał mi jeszcze Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego (sprawa szamba).

    Dzięki za poradę

  • 4. Data: 2005-04-01 11:08:35
    Temat: Re: Spór o działk
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Co mam zrobić w tej sytuacji?

    Wezwac go do opuszczenia TWOJEJ WLASNOSCI.
    Wysmiac jego roszczenia ....