  • 1. Data: 2005-04-01 12:49:53
    Temat: Samochod z salonu z wadami - c.d.
    Od: Adam <U...@T...interia.pl>

    Witam ponownie !

    Wczoraj pisalem o samochodzie z salonu, ktory mial kilka wad z lakierem.
    Dzis serwis oznajmil, ze wymienili maske przednia i tylna klape na nowe
    i uwazaja sprawe za zamknieta a auto jest do odbioru.
    Praktycznie maja racje i w koncu mozna odebrac nowy samochod... ale caly
    czas mam przeswiadczenie, ze on jest "jak nowy".

    Generalny importer stwierdzil, ze nie wie nic o tym, aby numery maski i
    klapy byly unikalne i w jakikolwiek sposob swiadczyly o nowosci i
    oryginalnosci pojazdu.
    Na pytanie co producent zaleca w takich przypadkach odrzekli, ze nie sa
    producentem....

    Serwis uwaza, ze wymienil czesci na nowe, wiec nie ma roznicy, ale
    przeciez w miesiecznym aucie po wypadku tez mozna wymienic czesci na
    nowe - wiadomo co z wartoscia takiego pojazdu sie dzieje... Komus nie
    przeszkadza, innemu tak - srednia cena leci w dol...

    Wypada zapisac w gwarancji, ze wymienione elementy byly nowe, ale gdy
    kiedys ujrzy to potencjalny kupujacy to tylko sie usmiechnie - "przod
    bity, tyl rowniez"

    Co byscie radzili teraz zrobic ?

    Zasadniczo auto w obecnym stanie zadowala mnie, ale nigdy nie wiadomo
    jak potocza sie losy i czy kiedys nie trzeba bedzie sprzedac auta...

    Adam

  • 2. Data: 2005-04-01 13:13:21
    Temat: Re: Samochod z salonu z wadami - c.d.
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Dzis serwis oznajmil, ze wymienili maske przednia i tylna klape na nowe i
    > uwazaja sprawe za zamknieta a auto jest do odbioru.

    Sprawdź dobrze, czy aby na pewno są nowe. Jeśli są faktycznie, to sprawa
    załatwiona.

    > Wypada zapisac w gwarancji, ze wymienione elementy byly nowe, ale gdy
    > kiedys ujrzy to potencjalny kupujacy to tylko sie usmiechnie - "przod
    > bity, tyl rowniez"
    > Co byscie radzili teraz zrobic ?

    Nie, nic nie zapisywać w gwarancji. Ty kupiłeś samochód nowy, nie oddałeś
    samochodu do naprawy gwarancyjnej, więc żądasz samochodu z czystą książką
    gwarancyjną. Wtedy nie ma problemu przy sprzedaży

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-04-04 09:43:38
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    jak sa czyste papiery i nie ma sladow po wymiane to jest ok - nie przeginaj
    jesli jest w paierach ze mial wymiane to zadaj obnizenia ceny