  • 1. Data: 2003-03-03 12:38:12
    Temat: Za wysokie alimenty !
    Od: Stefann <p...@k...pl>

    Siemanello !

    I jeszcze jedno pytanie wazne !

    Czy mozna wniesc do sądu o zmniejszenie alimentów ?
    Niestety zaocznie przyznano mi kwote 600 zl na 1 dzieko na miesiąc przy
    zarobkach 1500 zl na reke miesiecznie ??!?!?!!
    Plus 100 miesiecznie bo przez komornika idzie !

  • 2. Data: 2003-03-03 13:41:41
    Temat: Re: Za wysokie alimenty !
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

> [...]
    > zarobkach 1500 zl na reke miesiecznie ??!?!?!!
    > Plus 100 miesiecznie bo przez komornika idzie !

    Ja osobiście bym Ci jeszcze dołożył, zastanów się i zrób sobie kosztorys
    wszystkich wydatów związanych z wychowaniem dziecka. Koszty są porównywalne
    z Twoim utrzymaniem, a nawet wyższe. Czy ty utrzymasz się za 600zł. Jeżeli
    tak to jeszcze masz "górkę" akurat dla dziecka.

    Pozdrawiam chłodno
    Janusz

  • 3. Data: 2003-03-03 16:13:52
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Czy mozna wniesc do sądu o zmniejszenie alimentów ?
    > Niestety zaocznie przyznano mi kwote 600 zl na 1 dzieko na miesiąc przy
    > zarobkach 1500 zl na reke miesiecznie ??!?!?!!
    > Plus 100 miesiecznie bo przez komornika idzie !

    Ty nie utrzymasz się za 900 a dziecko chcesz utrzymać za 600.

    Tomek

  • 4. Data: 2003-03-04 07:56:33
    Od: "#Piotr#" <p...@p...onet.pl>

    > bo przez komornika idzie !

    Heh, w poprzednim pytaniu mówiłeś coś o rzetelnie płaconych alimentach.
    Ciekawie interpretujesz rzetelność. A swoją drogą, co to jest 600 zł?!
    Niecałe 20 zł/dzień!

    #Piotr#

  • 5. Data: 2003-03-04 09:04:39
    Od: Stefann <p...@k...pl>

    Janusz napisał:

> [...]
    > z Twoim utrzymaniem, a nawet wyższe. Czy ty utrzymasz się za 600zł. Jeżeli
    > tak to jeszcze masz "górkę" akurat dla dziecka.

    Chcialem porady a widze ze sie odezwaly same dzieci, ktorych
    ojcowie odeszli przedwczesnie i nie placili wogole albo bardzo niskie
    alimenty i biedne dzieci nie mogly mieć fajnych jeansów levisa.
    Odpowiedz jest nierzetelna i nieprawdziwa !
    Prosze niezapominac o matce dziecka, ktora jest zobowiązana do dołozenia
    do dziecka takiej samej sumy czyli wychodzi 600+600= 1200 zl na
    dzieciaka i to nie jest juz mało !

    I czy to jest dobrze, ze kobieta wyrywa wszystkie pienidze z gardła?
    Ja bym chetnie syna zabral gdzies, wyjechal z nim cos bym mu kupil jak
    to robilem do tej pory ale teraz mnie nie stac i on na tym ucierpiał !

    Wiem ze sad wyznacza alimenty w kwocie 500zl na dowje dzieci w wieku
    szkolnym ! *

    Wiec jak sie nie znacie to nie zabierajcie głosu !!!
    * Nie,że sie wyżalam ale informuje !

  • 6. Data: 2003-03-04 09:18:15
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Prosze niezapominac o matce dziecka, ktora jest zobowiązana do dołozenia
    > do dziecka takiej samej sumy czyli wychodzi 600+600= 1200 zl na
    > dzieciaka i to nie jest juz mało !

    To się zgadza, o tym zapomniałem.

    Tomek

  • 7. Data: 2003-03-04 09:41:17
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    > Chcialem porady a widze ze sie odezwaly same dzieci, ktorych
    > ojcowie odeszli przedwczesnie i nie placili wogole albo bardzo niskie
    > alimenty i biedne dzieci nie mogly mieć fajnych jeansów levisa.

    Ten typ ojca w sam raz pasuje do Ciebie

    > Prosze niezapominac o matce dziecka, ktora jest zobowiązana do dołozenia
    > do dziecka takiej samej sumy czyli wychodzi 600+600= 1200 zl na
    > dzieciaka i to nie jest juz mało !

    Weź pod uwagę, że stosunek wys. alimentów obojga rodziców jest jak 60:40
    własnie z uwagi na to, że to matka ponosi główny i często jedyny ciężar
    wychowania dziecka. To ona musi pracować zarobkowo, ona musi odstawiać do
    żłobka, przedszkola, szkoły dziecko, ona musi je odebrać o wyznaczonej
    porze, ona musi iść do lekarza itd itp. Wreszcie ona jako niedyspzycyjny
    pracownik w pierwszej kolejności traci pracę.
    Natomiast Ty nie masz żadnych obowiązków bo nawet alimenty ściąga za Ciebie
    komornik

    > I czy to jest dobrze, ze kobieta wyrywa wszystkie pienidze z gardła?
    > Ja bym chetnie syna zabral gdzies, wyjechal z nim cos bym mu kupil jak
    > to robilem do tej pory ale teraz mnie nie stac i on na tym ucierpiał !

    I tu też się mylisz w swoim egoistycznym rozumowaniu. Własnie teraz masz
    powód aby pracować lepiej, zarabiać więcej i mieć dodatkowe pieniądze aby
    np. gdzieś z wyjechać synem .

    > Wiem ze sad wyznacza alimenty w kwocie 500zl na dowje dzieci w wieku
    > szkolnym ! *

    Sądy wydają również inne kontrowrsyjne wyroki.

    > Wiec jak sie nie znacie to nie zabierajcie głosu !!!

    Oj znamy się i znamy takich ojców, jest ich sporo.

    Janusz

  • 8. Data: 2003-03-04 09:50:20
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

    > Prosze niezapominac o matce dziecka, ktora jest zobowiązana do dołozenia
    > do dziecka takiej samej sumy czyli wychodzi 600+600= 1200 zl na
    > dzieciaka i to nie jest juz mało !

    Prosze nie zapomniec rowniez o fakcie, ze w sytuacji kiedy w przypadku
    rozwodu sad ustalil miejsce pobytu dziecka przy matce, osobiste starania o
    wychowanie dziecka traktuje sie jako swiadczenie alimentacyjne.
    Moze wiec byc taka sytuacja , ze mama-opieka, tata - pieniazki....i w tej
    sytuacji wcale nie jest powiedziane ze mama 600 i tata 600.....

    wisia

  • 9. Data: 2003-03-04 15:57:43
    Od: Stefann <p...@k...pl>

    Janusz napisał:

    > Ten typ ojca w sam raz pasuje do Ciebie

    Zostalem wychowany przez dwojga rodzicow !
    Widze , ze nie mam szans na spojrzenie na moj problem z innej strony !
    Temat jest w zasadzie nie do rozwiazania bo zawsze ktoras ze stron
    bedzie poszkodowana. Na dziecko łozylem zawsze i dodaktowo staralem sie
    pomoc mu . Jego matka jest niereformowalna , podala sprawe do komornika
    co by sie zemscic i pokazac kto jest panią i co miesiac trwoni moje
    pieniadze zamiast na syna przekazac . OSKARŻE ją o narazanie mnie na
    niepotrzebne koszty (sprawdzcie sobie , ze jest cos takiego)
    Trudno jest zarobic wiecej -łatwiej sie mowi !
    Ale ja niestety nie mam skad wziasc 200 zl na bilet warszawa-wroclaw
    zeby sie ze synem zobaczyc.

    PZDR szanownych grupowiczów!

  • 10. Data: 2003-03-04 16:02:55
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Zaraz zaraz nie warto się obrażać i uciekać może jednak jest jakaś szansa na
    to by pieniążki trafiały do syna bezpośrednio.
    Wygląda, że nie takie pytanie padło.

    Stan_Z