    From: Stefann <p...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Za wysokie alimenty !
    Date: Tue, 04 Mar 2003 10:04:39 +0100

    Janusz napisał:

    > Ja osobiście bym Ci jeszcze dołożył, zastanów się i zrób sobie kosztorys
    > wszystkich wydatów związanych z wychowaniem dziecka. Koszty są porównywalne
    > z Twoim utrzymaniem, a nawet wyższe. Czy ty utrzymasz się za 600zł. Jeżeli
    > tak to jeszcze masz "górkę" akurat dla dziecka.
    >
    > Pozdrawiam chłodno
    > Janusz

    Chcialem porady a widze ze sie odezwaly same dzieci, ktorych
    ojcowie odeszli przedwczesnie i nie placili wogole albo bardzo niskie
    alimenty i biedne dzieci nie mogly mieć fajnych jeansów levisa.
    Odpowiedz jest nierzetelna i nieprawdziwa !
    Prosze niezapominac o matce dziecka, ktora jest zobowiązana do dołozenia
    do dziecka takiej samej sumy czyli wychodzi 600+600= 1200 zl na
    dzieciaka i to nie jest juz mało !

    I czy to jest dobrze, ze kobieta wyrywa wszystkie pienidze z gardła?
    Ja bym chetnie syna zabral gdzies, wyjechal z nim cos bym mu kupil jak
    to robilem do tej pory ale teraz mnie nie stac i on na tym ucierpiał !

    Wiem ze sad wyznacza alimenty w kwocie 500zl na dowje dzieci w wieku
    szkolnym ! *

    Wiec jak sie nie znacie to nie zabierajcie głosu !!!
    * Nie,że sie wyżalam ale informuje !