  • 1. Data: 2009-04-11 12:10:19
    Temat: ZUS w tym miesiącu PILNE help
    Od: j...@w...pl

    płacę te preferencyjną składkę, w poprzednim miesiącu płaciłam
    224,24 społ. i 113,96 zdrowotne .
    Ile miałam zapłacić do wczoraj ? społeczne się chyba nie zmieniło a
    zdrowotne?dzięki z góry.

  • 2. Data: 2009-04-11 15:19:15
    Temat: Re: ZUS w tym miesiącu PILNE help
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    j...@w...pl pisze:
    > płacę te preferencyjną składkę, w poprzednim miesiącu płaciłam
    > 224,24 społ. i 113,96 zdrowotne .
    > Ile miałam zapłacić do wczoraj ? społeczne się chyba nie zmieniło a
    > zdrowotne?dzięki z góry.

    http://www.pit.pl/archiwum_zus_dla_nowo_zakladanych_
    firm_od_25082005_1576.php

    Obawiam się że w zeszłym miesiącu źle zapłaciłaś, za dużo, powinno być
    za luty: 113,96 i 215,35. Dopiero za marzec jest 113,96 i 224,24 i tak
    do maja (czyli do czerwcowej płatności, ZUS się płaci "z dołu").

    --
    MZ

  • 3. Data: 2009-04-11 15:54:08
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    > Obawiam się że w zeszłym miesiącu źle zapłaciłaś, za dużo, powinno być
    > za luty: 113,96 i 215,35. Dopiero za marzec jest 113,96 i 224,24 i tak
    > do maja (czyli do czerwcowej płatności, ZUS się płaci "z dołu").

    A nie już do końca roku?

    Pozdrawiam-
    zenek

  • 4. Data: 2009-04-11 15:56:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MZ" <"mcold0[wyt] wrote:

    > Obawiam się że w zeszłym miesiącu źle zapłaciłaś, za dużo, powinno być
    > za luty: 113,96 i 215,35. Dopiero za marzec jest 113,96 i 224,24 i
    > tak do maja (czyli do czerwcowej płatności, ZUS się płaci "z dołu").

    A co takiego zmieni się w maju?
    Wzrosnie minimalna płaca w środku roku?

  • 5. Data: 2009-04-11 15:59:45
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    cef pisze:

    > A co takiego zmieni się w maju?
    > Wzrosnie minimalna płaca w środku roku?
    Nie wiem co się zmieni, na w/w stronie podane są po prostu wartości do
    maja. Z tego co widać to jednak coś się zmienia.

    --
    MZ

  • 6. Data: 2009-04-11 16:01:19
    Od: mt <m...@m...pl>

    j...@w...pl pisze:
    > płacę te preferencyjną składkę, w poprzednim miesiącu płaciłam
    > 224,24 społ. i 113,96 zdrowotne .
    > Ile miałam zapłacić do wczoraj ? społeczne się chyba nie zmieniło a
    > zdrowotne?dzięki z góry.

    Zobacz na stronie ZUSus oni publikuja takie dane, i tak w ogole to nie
    jest skladka preferencyjna tylko skladka za 1/2 etatu przynajmniej tak
    jest liczona. Zebys sie nie zdziwil bo w posredniaku nie dostaniesz
    zasilku i okres skladkowy jest liczony podobnie za 1/2 etatu.

  • 7. Data: 2009-04-11 16:03:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MZ" <"mcold0[wyt] wrote:

    > Nie wiem co się zmieni, na w/w stronie podane są po prostu wartości do
    > maja. Z tego co widać to jednak coś się zmienia.

    Nic się nie zmieni.
    Portal jest niezaktualizowany.

  • 8. Data: 2009-04-11 16:05:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    mt wrote:

> [...]
    > jest liczona. Zebys sie nie zdziwil bo w posredniaku nie dostaniesz
    > zasilku i okres skladkowy jest liczony podobnie za 1/2 etatu.

    Nie pół etatu, tylko 60% minimalnej płacy,
    a to że nie ma prawa potem do zasiłku, to inna sprawa.

  • 9. Data: 2009-04-11 16:19:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:grqfkl$8do$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Nie pół etatu, tylko 60% minimalnej płacy,

    Raczej 30%

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2009-04-11 16:24:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Raczej 30%

    Racja, 60% jest od sredniej płacy dla normalnej podstawy.
    Pomerdało mi się.