  • 1. Data: 2009-04-10 22:22:28
    Temat: Zażalenie na przewlekłość postępowania prokuratury
    Od: "yarroll" <y...@p...onet.pl>

    Witam,

    Do kogo mam składać Zażalenie na przewlekłość postępowania prokuratury? Do
    prokuratora nadrzędnego? Do sądu?

    Pozdrawiam świątecznie - Yarroll

  • 2. Data: 2009-04-10 22:28:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "yarroll" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Do kogo mam składać Zażalenie na przewlekłość postępowania prokuratury?
    > Do prokuratora nadrzędnego? Do sądu?
    > Pozdrawiam świątecznie - Yarroll

    Do prokuratora nadrzędnego za pośrednictwem prokuratora prowadzącego
    postępowanie. Tylko pamiętaj, ze takie zażalenie często wydłuża
    postępowanie, bo prokurator prowadzący musi wysłać do nadrzędnego akta i
    ich nie ma, więc nic nie robi.