  • 21. Data: 2003-11-18 08:44:51
    Temat: Re: Wyzwiska
    Od: "Filip" <f...@g...pl>

    > I to jest rozmowa o prawie:
    >
    > "jeszcze jedno pytanie: co rozumiesz konkretnie przez "sprytnie"? tzn.
    pytam
    > jak komus obic gebe jesli na to zasluzyl zeby nie miec problemow z prawem,
    > bez swiadkow i klamac?"

    No dobra przyznaje Ci racje ale w takim razie co robic? Nic? Byc ofiara?

  • 22. Data: 2003-11-18 09:04:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Filip" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No dobra przyznaje Ci racje ale w takim razie co robic? Nic? Byc ofiara?

    Zadać sobie pytanie:
    1.dlaczego ktoś mnie wyzywa, bez powodu?

    Jeśli bez powodu to olać w myśl zasady "głos chama do dochodzi uszu pana".
    Nie odpowiadać w myśl zasady że "nie warto rzucać perły przed świnie" ;)))
    Jeśli był powód-wyeliminować.
    Tym bardziej że sprawiedliwości w sądzie nie znajdziesz.Zadowolą Cię
    przeprosiny gamonia?

    Pozdr
    Leszek

  • 23. Data: 2003-11-18 10:37:57
    Od: "Filip" <f...@g...pl>

> [...]
    > Jeśli był powód-wyeliminować.
    > Tym bardziej że sprawiedliwości w sądzie nie znajdziesz.Zadowolą Cię

    Rowniez wielkie dzieki. Musze to przemyslec. Narazie wydaje mi sie ze kara
    jest zbyt blacha, powinna byc grzywna. Zaproponowana przez Ciebie postawa
    jest mi zdecydowanie blizsza bo jestem spokojnym czlowiekiem i nie lubie
    przemocy. Z drugiej jednak strony wydaje mi sie ze czlowiek ktory reaguje na
    to tak jak zaproponowal Arek budzi wiekszy respekt (jesli wygrywa walke),
    zyskuje wieksza pewnosc siebie i doświadczenie, ktore pozwala mu lepiej sie
    bronic w razie ataku (jakos nie chce mi sie wierzyc w skutecznosc treningow
    samoobrony nie popartych doswadczeniem wyniesionym z prawdziwych sytuacji).
    Jezeli ktos napadnie takiego Arka to napewno skuteczniej poradzi sobie z
    napastnikiem niz osoba ktora nigdy nie obila nikomu geby. Czy tego chcemy
    czy nie przemocy wokol coraz wiecej i takie umiejetnosci moga pomoc
    czlowiekowi wyjsc z opresji. Prawo nikomu zycia ani zdrowia po fakcie nie
    zwroci.

  • 24. Data: 2003-11-18 10:53:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    >Zaproponowana przez Ciebie postawa
    > jest mi zdecydowanie blizsza bo jestem spokojnym czlowiekiem i nie lubie
    > przemocy.

    Cieszę się.

    > Jezeli ktos napadnie takiego Arka

    Ależ go nikt nie napadnie. Co za przyjemność bić dziecko albo osobę chorą
    psychicznie.
    A pisać można wszystko. Jedyny potwierdzony fakt to taki że nasłał na
    jednego z grupowiczów jakiegoś lichego pseudo-dresa (sam jest zbyt wielkim
    tchórzem) który na dźwięk słowa 'policja" omal nie zabił się na schodach
    popuszczając w spodnie;)

    Pozdr
    Leszek