  • 1. Data: 2003-11-16 20:41:11
    Temat: Re: Wyzwiska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Udowadnianie głupiemu, że jest głupi to głupota do kwadratu. Głupi i tak
    nie zrozumie, a w dodatku dyskusję wszelką bardzo szybko sprowadzi do
    swojego poziomu, gdzie najmądrzejszego zniszczy doświadczeniem. Nie warto.
    W dodatku reagując w jakikolwiek sposób dasz znać, że się tym przejmujesz,
    co najprawdopodobniej spotęguje ataki. A tak, to z reguły nie widząc
    żadnych skutków swych działań po jakimś czasie dają sobie spokój.

  • 2. Data: 2003-11-17 07:54:50
    Temat: Wyzwiska
    Od: "Filip" <f...@g...pl>

    Jak mogę się bronić zgodnie z prawem jeżeli ktoś obrzuca mnie lub bliską mi
    osobę wyzwiskami?
    Co powinienem zrobić w takiej sytuacji zeby pozostac w zgodzie z prawem?:
    - dać w gębe
    - odpowiedzieć tym samym czyli podobnymi wyzwiskami
    - nic tzn. nie dać się sprowokować

  • 3. Data: 2003-11-17 08:30:37
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    f...@g...pl news:bp9ut3$mqs$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > prawem?: - dać w gębe
    > - odpowiedzieć tym samym czyli podobnymi wyzwiskami

    Zadzwon do niego w nocy i powiedz ze naslesz gosci ktorzy go zajeb***.
    I potem dzwon codziennie przez kilka tygodni. Nie zapomnij tez dzwonic do
    sasiadow, oraz naslac kogos (np wynajetego dresa). Zreszta co ja bede tu
    duzo mowil - na grupie mamy ELITarnego experta od tego, pewnie zaraz cos
    "madrego" odpisze...

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2003-11-17 09:26:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Filip rzecze:
> [...]
    > - dać w gębe
    > - odpowiedzieć tym samym czyli podobnymi wyzwiskami

    Możesz złożyć sprawę do sądu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 5. Data: 2003-11-17 11:21:13
    Od: "Filip" <f...@g...pl>

    > Możesz złożyć sprawę do sądu.

    W takim razie mam następujące pytania:
    - jakie warunki muszą byc spełnione żebym wygrał?
    - co za to grozi (w teorii i w praktyce, także osobie nieletniej)
    - czy dobrze rozumiem ze wyszczegolnione przeze mnie trzy mozliwosci
    odpadaja? co mi grozi gdybym postapil jednak w sposob 1 i 2?

    Po za tym chcialbym nie tylko wiedziec co moge zrobic (zlozyc sprawe do
    sadu) ale tez co grupowicze robia w takich sytuacjach (w praktyce)

  • 6. Data: 2003-11-17 11:38:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Filip rzecze:
    > W takim razie mam następujące pytania:
    > - jakie warunki muszą byc spełnione żebym wygrał?

    Świadkowie, dowody, uczciwość sędziego.

    > - co za to grozi (w teorii i w praktyce, także osobie nieletniej)

    Tyle co nic.

    > - czy dobrze rozumiem ze wyszczegolnione przeze mnie trzy mozliwosci
    > odpadaja? co mi grozi gdybym postapil jednak w sposob 1 i 2?

    Jak zrobisz sprytnie to nic.

    > Po za tym chcialbym nie tylko wiedziec co moge zrobic (zlozyc sprawe do
    > sadu) ale tez co grupowicze robia w takich sytuacjach (w praktyce)

    Ja składałem pozwy, teraz po prostu obijam gębę.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 7. Data: 2003-11-17 12:11:35
    Od: "Filip" <f...@g...pl>

    jeszcze jedno pytanie: co rozumiesz konkretnie przez "sprytnie"? tzn. pytam
    jak komus obic gebe jesli na to zasluzyl zeby nie miec problemow z prawem,
    bez swiadkow i klamac?

  • 8. Data: 2003-11-17 12:15:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Filip rzecze:
    > jeszcze jedno pytanie: co rozumiesz konkretnie przez "sprytnie"? tzn. pytam
    > jak komus obic gebe jesli na to zasluzyl zeby nie miec problemow z prawem,
    > bez swiadkow i klamac?

    To jest mało sprytne bo i tak zostają ślady obicia.
    Popytaj ludzików, ja Ci tu nie mogę tego pisać.

    Możesz też od razu jak gość Cię wyzywa trzasnąć go i żaden sąd Cię wtedy
    nie skaże.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 9. Data: 2003-11-17 13:02:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Filip" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jeszcze jedno pytanie: co rozumiesz konkretnie przez "sprytnie"? tzn.
    pytam
    > jak komus obic gebe jesli na to zasluzyl zeby nie miec problemow z prawem,
    > bez swiadkow i klamac?

    Z kim Ty gadasz??
    A tak w ogóle to ze swoim problemem idż na grupę pl.rec.dresy lub
    pl.soc.menelstwo bo tu rozmawia się o prawie.

    Leszek

  • 10. Data: 2003-11-17 13:33:13
    Od: "Filip" <f...@g...pl>

    > Z kim Ty gadasz??

    To do mnie czy do Arka?

    > A tak w ogóle to ze swoim problemem idż na grupę pl.rec.dresy lub
    > pl.soc.menelstwo bo tu rozmawia się o prawie.

    Ja rozmawiam o prawie a dokładniej to chcialem sie dowiedziec jaka jest
    wlasciwa z prawnego punktu widzenia reakcja na chamstwo którego wokol coraz
    wiecej.
    Narazie dowiedzialem sie ze srodki prawne sa nieskuteczne (czego sie
    domyslalem), ale moze jestes odmiennego zdania.
    Rozmowy o nieskutecznosci prawa to jednak nadal rozmowy o prawie.
    Nigdy nie znalazles sie w takiej sytuacji? Myslisz ze jestem dresem i moim
    marzeniem jest lac ludzi po gebach?