  • 11. Data: 2006-12-30 15:27:22
    Temat: Re: Wyrok zasadzenie tytułem zwrotu kosztów zastepstwa.
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    > jakie niby?
    >
    > KG

    Teraz ja nie rozumiem.

  • 12. Data: 2006-12-30 15:37:40
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    R De napisał(a):
    > Teraz ja nie rozumiem.

    od kiedy niewykonanie wyroku sądu cywilnego zasądzającego określoną
    kwotę jest przestępstwem?

    KG

  • 13. Data: 2006-12-30 16:48:49
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > od kiedy niewykonanie wyroku sądu cywilnego zasądzającego określoną kwotę
    > jest przestępstwem?
    >
    > KG

    " ...z którego wynika że sąd zasądza od powódki na
    rzeczy pozwanych kwotę xxxzł tytułem zwrotu kosztów zasępstwa procesowego."

    Czyli inaczej, zobowiązuje powódkę, do zadośćuczynienia pozwanym. Tym samym
    nakazuje naprawienie szkody, wydając prawomocny wyrok. Nie wykonanie
    postanowienia jest wykroczeniem, ale jeśli wmiesz się w to prokuratura, bo
    na przykład pozwani złożą skargę, to - po pewnych czynnościach, opisanych
    wcześniej - będzie. Sam to przećwiczyłem.

  • 14. Data: 2006-12-30 17:04:17
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    R De napisał(a):
> [...]
    > na przykład pozwani złożą skargę, to - po pewnych czynnościach, opisanych
    > wcześniej - będzie. Sam to przećwiczyłem.

    Widzę, że dyskusja robi się coraz ciekawsza ;) Czekam na dalsze posty.

    L.

  • 15. Data: 2006-12-30 18:33:04
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    R De napisał(a):
> [...]

    pytanie nadal pozostaje

    > " ...z którego wynika że sąd zasądza od powódki na
    > rzeczy pozwanych kwotę xxxzł tytułem zwrotu kosztów zasępstwa procesowego."
    >
    > Czyli inaczej, zobowiązuje powódkę, do zadośćuczynienia pozwanym.

    jakiego zadośćuczynienia?
    wiesz czym jest zadośćuczynienie a czym zwrot kosztów zastępstwa ?

    > Tym samym
    > nakazuje naprawienie szkody, wydając prawomocny wyrok.

    a teraz znowu o szkodzie...

> [...]
    > na przykład pozwani złożą skargę, to - po pewnych czynnościach, opisanych

    Zastanów się nad sensem tego co napisałeś.
    Jeszcze raz proszę - wskaż odpowiedni przepis.
    Poza tym - prokurator raczej nie zajmuje się wykroczeniami

    > Sam to przećwiczyłem.

    Więc czekam na szczegóły.
    Tylko może najpierw napisz czego dotyczyła sprawa...

    KG

  • 16. Data: 2006-12-30 18:54:08
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Chcesz popisać - napisz na priv. Na pewno Ci odpowiem.

  • 17. Data: 2006-12-30 20:26:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    R De napisał(a):
    > Który natychmiast zażąda wskazania rzeczy, majątku lub dochodów, które może
    > zając. Bez sensu. Idź do prokuratury z prawomocnym wyrokiem,

    Ale bzdury.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 18. Data: 2006-12-30 20:40:55
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    R De napisał(a):
    > Chcesz popisać - napisz na priv. Na pewno Ci odpowiem.

    albo piszesz tu, albo w ogóle
    nie chodzi o szczegóły, ale o to z jakiego zakresu była sprawa

    KG