  • 1. Data: 2006-12-29 16:28:37
    Temat: Wyrok zasadzenie tytułem zwrotu kosztów zastepstwa.
    Od: "mazda" <n...@n...pl>

    Witam.
    Znajoma prosiła sie dowiedzieć o taka sprawę.

    Dostała wyrok sądu grodzkiego, z którego wynika że sąd zasądza od powódki na
    rzeczy pozwanych kwotę xxxzł tytułem zwrotu kosztów zasępstwa procesowego.
    Znajoma była pozwaną w tej sprawie, dostała wyrok i .. gdzie ma się zwrócić
    po kasę?
    Czy po jakimś czasie to się przedawni?

    --
    Mazdah,
    trzy setki kawy

  • 2. Data: 2006-12-29 17:26:44
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    mazda <n...@n...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > zasępstwa procesowego. Znajoma była pozwaną w tej sprawie, dostała
    > wyrok i .. gdzie ma się zwrócić po kasę?
    Jak miała zasądzone zastepstwo to znaczy, ze była reprezentowana przez
    pełnomocnika, a to z kolei znaczy, ze on będize wiedział :) Wię c znajoma
    zamiast prosic, zeby się dowiedziec, to mogła go spytać.
    Po drugie, to na razie jest wyrok sądu grodzkiego,nie wiadomo, czy
    praowmocny, zeby się gdzies zglosic po pieniądze to wyrok musi sie
    uprawomocnić.

    po tzrecie - w wyroku sad wyrażnie przecież powiedział/napisał nie tylko na
    czyją rzecz ale i od kogo zasądza - od tej osoby będzie mozna żądać

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2006-12-29 17:42:08
    Od: "mazda" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak miała zasądzone zastepstwo to znaczy, ze była >reprezentowana przez
    > pełnomocnika, a to z kolei znaczy, ze on będize >wiedział :)

    Nie wiem czy dobrze wnioskuję, ale wygląda na to, że to ona z mężem była
    pełnomocnikiem kilku pozwanych ( powództwo było przeciw 4 osobom a ona z
    mężem to dwójka z pozwanych)

    > Po drugie, to na razie jest wyrok sądu grodzkiego,nie >wiadomo, czy
    > praowmocny, zeby się gdzies zglosic po pieniądze to >wyrok musi sie
    > uprawomocnić.

    Sądze, że już jest prawomocny. Gdzie można się dowiedziec że prawomocny?W
    sekretariacie wydziału?

    > po tzrecie - w wyroku sad wyrażnie przecież >powiedział/napisał nie tylko
    > na czyją rzecz ale i od kogo zasądza - od tej osoby będzie >mozna żądać

    Czyli jak? Zadzwonić do powoda i powiedzieć coś w stylu "giv mi bak maj
    mani?" ;) ;)

  • 4. Data: 2006-12-29 18:53:10
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

> [...]
    > Nie wiem czy dobrze wnioskuję, ale wygląda na to, że to ona z mężem
    > była pełnomocnikiem kilku pozwanych ( powództwo było przeciw 4 osobom

    to nie wiem jakie tu koszty pełnomocnictwa sad mógł zasądzic, ale mniejsza z
    tym, jakie zasądził takie są

    > Sądze, że już jest prawomocny. Gdzie można się dowiedziec że
    > prawomocny?W sekretariacie wydziału?

    dokładnie tam
    > Czyli jak? Zadzwonić do powoda i powiedzieć coś w stylu "giv mi bak
    > maj mani?" ;) ;)

    jes, jes, jes
    a jak nie będzie chciał po dobroci, to wtedy cała karuzela z komornikiem

  • 5. Data: 2006-12-29 19:11:05
    Od: "mazda" <n...@n...pl>

    > jes, jes, jes
    > a jak nie będzie chciał po dobroci, to wtedy cała >karuzela z komornikiem

    Niestety powód nie chce spłacić należytej kwoty, jak wygląda ta cała
    karuzela z komornikiem? ;)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-12-29 21:03:47
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    > karuzela z komornikiem? ;)
    klauzula wykonalnosci i wniosek o wszczecie egzekucji - najlepiej się
    przejść do właściwego komrnika

  • 7. Data: 2006-12-30 08:13:24
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Który natychmiast zażąda wskazania rzeczy, majątku lub dochodów, które może
    zając. Bez sensu. Idź do prokuratury z prawomocnym wyrokiem, a od
    komornika - jeśli będzie uprzejmy napisać - weź postanowienie o umożeniu
    egzekucji z powodu nie wypłacalności dłuznika. Jak go prokurator postraszy
    odsiadką, to zapłaci.

  • 8. Data: 2006-12-30 13:42:16
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    R De napisał(a):
> [...]
    > egzekucji z powodu nie wypłacalności dłuznika. Jak go prokurator postraszy

    jaką odsiadką???

    KG

  • 9. Data: 2006-12-30 13:59:24
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    jaką odsiadką???

    > KG

    Normalnie. Prokurator postraszy sądem. Nie poskutkuje - napisze akt
    oskarżenia (nie wykonanie postanowienia sądu, to przestępstwo). Odbędzie się
    proces karny, po procesie czas na wykonanie postanowienia + kara (pewnie
    grzywna albo jakieś małe zawiasy). Nie wykona - to się mu odwiesi karę.
    Nawet jelśli nie odsiadka, to na pewno koszty większe. I to znacznie.

  • 10. Data: 2006-12-30 14:09:34
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    R De napisał(a):
    > Normalnie. Prokurator postraszy sądem. Nie poskutkuje - napisze akt
    > oskarżenia (nie wykonanie postanowienia sądu, to przestępstwo).

    jakie niby?

    KG