  • 1. Data: 2006-12-29 15:50:23
    Temat: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    http://wiadomosci.onet.pl/1456544,11,item.html

    Jestem ciekaw podstawy prawnej uprawniającej pracowników poczty do
    dokonywania czynności kontrolnych głównie sprawdzenie czy w danym domu,
    mieszkaniu znajduje się TV, radio.

    Ma ktoś jakąś interpretację ?

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 2. Data: 2006-12-29 16:31:06
    Temat: Re: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jestem ciekaw podstawy prawnej uprawniającej pracowników poczty do
    > dokonywania czynności kontrolnych głównie sprawdzenie czy w danym domu,

    Zawsze mieli takie uprawnienia. Tyle, że korzystali tego sporadycznie.

  • 3. Data: 2006-12-29 16:40:28
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 17:31:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zawsze mieli takie uprawnienia. Tyle, że korzystali tego sporadycznie.

    Moge poprosić o konkretny przepis w oparciu o ustawę ?

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 4. Data: 2006-12-29 16:42:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Zawsze mieli takie uprawnienia. Tyle, że korzystali tego sporadycznie.

    No chodzi o to właśnie, że nie mają. Dziś rano w zetce nabijali się z
    ponoć oficjalnego podręcznika nakazującego takim pracownikom dać się
    zaprosić do domu kontrolowanego pod przykrywką "czy jest pan/pani
    zadowolona z usług poczty polskiej" a następnie po dyskretnym wylookaniu
    czy delikwent posiada telewizor zadanie pytania o książeczkę opłat rtv
    ;P

    j.

  • 5. Data: 2006-12-29 17:49:21
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 17:31:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    > Zawsze mieli takie uprawnienia. Tyle, że korzystali tego sporadycznie.

    a kto im dał to uprawnienie i kiedy ?
    akala

  • 6. Data: 2006-12-29 18:08:05
    Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl>

    januszek wrote:
    > ponoć oficjalnego podręcznika nakazującego takim pracownikom dać się
    > zaprosić do domu kontrolowanego pod przykrywką "czy jest pan/pani
    > zadowolona z usług poczty polskiej"

    "- jak pani/pan ocenia pracę Poczty?"
    "- #@^#@&*^#&@!@#$*(&@*&$# WON !!!!!"

    ;P

    --
    Pozdrawia m.

  • 7. Data: 2006-12-29 18:23:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > zadowolona z usług poczty polskiej" a następnie po dyskretnym wylookaniu
    > czy delikwent posiada telewizor zadanie pytania o książeczkę opłat rtv

    Przede wszystkim nie może to być doręczyciel pocztowy, bo tym - z tego co wiem -
    wewnętrzne przepisy kategorycznie wchodzenia do domów zabraniają. Chodzi o
    kwestie bezpieczeństwa doręczyciela.

    No i ciekawi mnie, co dalej z tą niezwykle cenną i z takim nakładem zdobytą
    wiedzą zamierzają począć.

  • 8. Data: 2006-12-29 18:24:00
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    ===Tomy=== napisał(a):
> [...]
    >
    > Jestem ciekaw podstawy prawnej uprawniającej pracowników poczty do
    > dokonywania czynności kontrolnych głównie sprawdzenie czy w danym domu,

    Jak im pozwolisz wejsc to maja prawo oczywiscie zerknac czy posiadasz TV
    czy nie :)

    Jacek

  • 9. Data: 2006-12-29 18:30:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > A kto im dał to uprawnienie i kiedy ?

    Od zawsze tak było, z tego co pamiętam. O ile ostatnio nie zmieniło się (bo nie
    chce mi się sprawdzać), to co najmniej takie uprawnienia Poczcie nadaje §1
    ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 7 lipca 2005 r. w sprawie
    określenia jednostek operatora publicznego przeprowadzających kontrolę
    wykonywania obowiązku rejestracji odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych i
    uiszczania opłat abonamentowych za ich używanie, wzoru upoważnienia do
    wykonywania czynności kontrolnych oraz zasad i trybu wydawania tych upoważnień.

    "Jednostką operatora publicznego uprawnioną do przeprowadzania kontroli
    wykonywania obowiązku rejestracji odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych i
    uiszczania opłat abonamentowych za ich używanie jest Rejonowy Urząd Poczty
    działający na danym obszarze."

  • 10. Data: 2006-12-29 18:30:59
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:45955d3e$1@news.home.net.pl
    użytkownik *castrol* napisał(a):

    > Jak im pozwolisz wejsc to maja prawo oczywiscie zerknac czy posiadasz
    > TV czy nie :)

    To znaczy co? Będą się szwendać po domu/mieszkaniu w poszukiwaniu
    telewizora? Nie ma takiej możliwości!

    --
    Big Jack
    //////