  • 1. Data: 2006-12-29 14:31:46
    Temat: Prawo konsumenta
    Od: "Paweł " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej, mam pytanie odnośnie praw konsumenta i może ktoś się zna na tym:
    Jak to wygląda przy zwracaniu towaru? Czy kupując np. komputer mogę go zwrócić
    ( w rozsądnym terminie oczywiście i w odpowiednim stanie)??? Albo czy tym
    bardziej mogę go zwrócić, gdy stwierdzę usterki, albo gdy sprzedawca informuje
    mnie, że coś w komputerze jest a w rzeczywistości nie ma? Czy mam prawo
    zwrócić towar? Czy sprzedawca może odmówić zwrotu i np. tylko zaoferować
    wymianę na nowy?
    Jak przepisy polskie mają się do Unijnych?
    Dzięki serdeczne
    Pozdrowionka:)

  • 2. Data: 2006-12-29 14:55:34
    Temat: Re: Prawo konsumenta
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Hej, mam pytanie odnośnie praw konsumenta

    Może użyjesz wyszukiwarki? Było setki razy o tym.

    K.

  • 3. Data: 2006-12-30 07:20:20
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > wymianę na nowy?
    > Jak przepisy polskie mają się do Unijnych?

    Nie możesz, chyba że wewnętrzne przepisy sklepu to umozliwiają, w przypadku
    usterki jednym z rozwiązań może być zwrot, a także naprawa lub wymiana.