  • 1. Data: 2004-12-17 17:55:46
    Temat: Wyrok nakazowy art 43 ust. 1 k.w.
    Od: "cezar" <c...@p...onet.pl>

    Witam wszytkich
    Spotkał mnie dziś zaszczyt otrzymania "Wyroku nakazowego"( ciort wie co to
    takiego) w im. RP z art. 43 ust.1 k.w. ustawy o wychowaniu w trzeźwości
    i w związku z art 28 par. 1 k.w. dostałem 50 zł grzywny. Jak i czy warto się
    od tego odwoływać ?
    Zaznaczam, że zdarzenie takie miało miejsce jednak policjanci pomimo
    braku dowodów na zaistniałą sytuację( byłem w tym miejscu ale paliłem sobie
    papieroska) stwierdzili, że " i tak to im sąd uwierzy". Zaproponowali mi
    100 zł mandatu- nie przyjąłęm a teraz co obniżka 50 % na gwiazdkę ? . Na
    przesłuchaniu w komisariacie nie przyznałem się do stawianych zarzutów a tu
    taki wyrok bez wysłuchania strony. Chyba to nie sąd kapturowy ?
    I jeszcze jedno: co to znaczy "w terminie zawitym"

    dzieki za wszystkie rady i sugestie
    Cezar

  • 2. Data: 2004-12-17 19:14:27
    Temat: Re: Wyrok nakazowy art 43 ust. 1 k.w.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "cezar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie. Chwilowo sad uwierzył policjantom. Możesz sie nei zgodzić i bedzie
    normalna rozprawa.

    > I jeszcze jedno: co to znaczy "w terminie zawitym"

    To znaczy, ze jak minie to kaplica.

  • 3. Data: 2004-12-17 19:31:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "cezar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I jeszcze jedno: co to znaczy "w terminie zawitym"

    Termin nieprzekraczalny i nieprzywracalny.

    Leszek

  • 4. Data: 2004-12-17 19:39:09
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek wrote:
    > Termin (...) nieprzywracalny.

    hmm?

    KG

  • 5. Data: 2004-12-18 18:20:22
    Od: "Jacek \(JJ\)" <s...@p...pl>

    Uzytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisal w wiadomosci

    > hmm?
    >
    > KG

    Znaczy nie mozesz wnioskowac o jego przywrocenie jesli go juz przekroczyles.

  • 6. Data: 2004-12-18 18:27:19
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Jacek (JJ) wrote:
    > Znaczy nie mozesz wnioskowac o jego przywrocenie jesli go juz przekroczyles.

    a art.126 kpk o przywracaniu jakich terminów mówi?

    KG

  • 7. Data: 2004-12-18 19:17:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > a art.126 kpk o przywracaniu jakich terminów mówi?

    KPK ma zastosowanie w sprawach o wykroczenie tylko wtedy gdy ustawa tak
    stanowi.

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2004-12-18 20:03:02
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek"

    > KPK ma zastosowanie w sprawach o wykroczenie tylko wtedy gdy ustawa tak
    > stanowi.

    i stanowi w art 38 par 1 kpsw.

    Pzdr.

    Marek

  • 9. Data: 2004-12-18 20:53:20
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Termin nieprzekraczalny i nieprzywracalny.

    o jezu...znow cie tu widze...

    konrad

  • 10. Data: 2004-12-18 21:58:42
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek wrote:
    > KPK ma zastosowanie w sprawach o wykroczenie tylko wtedy gdy ustawa tak
    > stanowi.

    niemożliwe...

    KG