  • 11. Data: 2004-12-19 10:38:32
    Temat: Re: Wyrok nakazowy art 43 ust. 1 k.w.
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cq25jn$b2a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > o jezu...znow cie tu widze...

    Obróć lusterko.

    Leszek

  • 12. Data: 2004-12-19 10:45:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > niemożliwe...

    Zgadza się.
    Ale w podanym przez autora wątku przypadku, termin jest nieprzywracalny.

    Leszek

  • 13. Data: 2004-12-19 11:07:53
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > przesłuchaniu w komisariacie nie przyznałem się do stawianych zarzutów a tu
    > taki wyrok bez wysłuchania strony. Chyba to nie s=3Fd kapturowy ?

    Mozesz sie odwolac .... odbedzie sie rozprawa, na ktorej przedstawisz
    swoje racje i sąd ci uwierzy albo nie ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2004-12-19 12:25:09
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek wrote:
    > Ale w podanym przez autora wątku przypadku, termin jest nieprzywracalny.

    na podstawie?

    KG

  • 15. Data: 2004-12-19 12:26:22
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Leszek napisał(a) w wiadomości news:cq3m4p$qto$1@opal.icpnet.pl:

    > Zgadza się.
    > Ale w podanym przez autora wątku przypadku, termin jest nieprzywracalny.

    Chyba nie zrozumiałeś ironii przedmówcy.

    --
    JOHNSON :)

  • 16. Data: 2004-12-19 14:04:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > na podstawie?

    Ani śladu tam przyczyn od strony niezależnych.

    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2004-12-19 14:05:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Chyba nie zrozumiałeś ironii przedmówcy.
    > JOHNSON :)

    Spoko.
    Leszek :)

  • 18. Data: 2004-12-19 14:18:18
    Od: "cezar" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Mozesz sie odwolac .... odbedzie sie rozprawa, na ktorej przedstawisz
    swoje racje i sąd ci uwierzy albo nie ....

    Wszystko ok .... ale skąd ta obniżka ..... wydaje mi się, że każdemu można
    "zrobić " taki "sad" i albo mu zmiekknie rura ( po obiżce) i przyzna się
    nawet do tego, że jest wielbłądem .....chyba stąd ta zachęta.
    A dlaczego sąd z automatu wierzy szanownym panom policjantom ...... nawrotka
    do lat osiemdziesiątych.
    Konkludując ... po wizycie na komisariacie byłem przekonany,że sąd zaprosi
    mnie do wysłuchania moich racji w trybie takim zwyczajnym a nie, żebym się
    odwoływał od tego, że nie jestem wielbłądem ( przecież nie przyznałem się do
    stawianego mi zarzutu).
    A do pozostałych :
    proszę osobiste komentarze pozostawićpoza wątkiem ..... to dla mnie naprawdę
    poważna sprawa

    Cezar
    Gdynia

  • 19. Data: 2004-12-19 14:25:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "cezar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko ok .... ale skąd ta obniżka .....

    Może sąd nie lubi Millera?? (to on podpisał się pod taryfikatorem mandatów).

    > A dlaczego sąd z automatu wierzy szanownym panom policjantom ......

    Komu miałby wierzyć?? Menelom pijącym piwo w miejscu publicznym?

    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2004-12-19 15:00:34
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek wrote:
    > Ani śladu tam przyczyn od strony niezależnych.

    ale nie było mowy o żadnym opóźnieniu... żadnego konkretnego przykładu
    nie było... :)

    KG