  • 1. Data: 2004-12-17 11:48:50
    Temat: dwa mieszkania
    Od: "L." <g...@p...onet.pl>

    Proszę o odpowiedz; Jestem głownym najemcą mieszkania kwaterunkowego.Mieszka
    ze mną mój dorosły syn.Chciałabym się wyprowadzić do lokalu spółdzielczego,
    ale sama.Mam ze spółdzielnią mieszkaniową podpisaną umowę podnajmu na 3
    lata.Czy mó syn ma prawo zostać w starym mieszkaniu.?W kwaterunku powiedziano
    mi, że nie. Jesli tak to co z zameldowaniem?Przecież w mieszkaniu
    spóldzielczym będe zameldowana na czas okreslony, stały meldunek mam w
    mieszkaniu kwaterunkowym.Może ktoś wie jak wygląda cała rzecz od strony
    prawnej?
    pozdrawiam L.

  • 2. Data: 2005-01-06 17:20:50
    Temat: Re: dwa mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Dec 2004, L. wrote:

> [...]
    >+ mi, że nie. Jesli tak to co z zameldowaniem?Przecież w mieszkaniu
    >+ spóldzielczym będe zameldowana na czas okreslony, stały meldunek mam w

    Hm...
    Jeśli przypadkiem mieszkanie spółdzielcze oraz komunalne są w tej samej
    gminie - to nie przysługuje ci prawo do najmu mieszkania komunalnego !
    Meldunek jak meldunek, ale jak UM cię "nakryje" to będzie chryja
    (i każą klucze oddać, IMHO).

    pozdrowienia, Gotfryd