  • 91. Data: 2014-01-09 23:33:30
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    > Ale że droga to nie pole bitwy, nadmierna euforia może nie
    > być wskazana, nawet przy najbardziej wyostrzonym refleksie ;>

    Ale... po marysce to nadmiernego pobudzenia brak, a czesto wrecz
    przeciwnie ;)

    > Co nie zmienia faktu, że dawka dające "odchylenie" ekwiwaletnie
    > porównywalne do 0,005% alkoholu IMO powinna być taktowana
    > tak samo (znaczy nie wg polskich przepisów, w odróżnieniu
    > od dawki 0,02%)

    nie wiem, ale w usa mozna kupic na raz 28 gramow (uncje).

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 92. Data: 2014-01-10 00:32:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Ustalmy, że to może nie być najlepszy temat do dyskusji.
    > Dający lotnikom przy bojowych wylotach marihuanę

    Amfetaminę

  • 93. Data: 2014-01-10 22:37:57
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 08.01.2014, 18:54, J.F pisze:

    > W kwestii formalnej:
    > a) w KK zapisano "stan nietrzezwosci ... po przekroczeniu ... we krwi
    > LUB ... mg/l w wydychanym powietrzu",
    >
    > b) kierowca ma prawo sie domagac badania krwi ... w razie uczestnictwa w
    > wypadku. Przy zwyklej kontroli nie.
    >
    > c) domagac sie ... to nie znaczy dokonac :-)

    A jak policja może *zmusić* kierowcę do dmuchnięcia w alko? Ma prawo
    użyć środków przymusu bezpośredniego?

    Pozdr.!
    (D)

  • 94. Data: 2014-01-10 22:41:40
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@s...be.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A jak policja może *zmusić* kierowcę do dmuchnięcia w alko? Ma prawo użyć
    > środków przymusu bezpośredniego?

    Nic łatwiejszego, by się przekonać, jak to policja załatwia. Sprawdź
    osobiście!

    ubawiony

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

  • 95. Data: 2014-01-10 22:54:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jan 2014, Smok Eustachy wrote:

    > Amfetaminę

    Wtopiłem.
    Dzięki za korektę!

    pzdr, Gotfryd

  • 96. Data: 2014-01-10 23:01:25
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 10.01.2014, 22:41, Bogdan Idzikowski pisze:

    > Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@s...be.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nic łatwiejszego, by się przekonać, jak to policja załatwia. Sprawdź
    > osobiście!

    Od 5 lat praktycznie codziennie próbuję i jak na złość żaden patrol nie
    chce mnie złapać.
    Masz zatem jakąś inną odpowiedź na zadane pytanie?

    Pozdr.!
    (D)

  • 97. Data: 2014-01-11 00:08:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jan 2014, Daniel Pyra wrote:

    > Od 5 lat praktycznie codziennie próbuję i jak na złość żaden patrol nie chce
    > mnie złapać.

    Jeszcze dwa lata temu poradziłbym Ci: "jeździj rowerem" :P

    pzdr, Gotfryd

  • 98. Data: 2014-01-11 01:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Daniel Pyra d...@s...be.gazeta.pl ...

    > Od 5 lat praktycznie codziennie próbuję i jak na złość żaden patrol nie
    > chce mnie złapać.
    > Masz zatem jakąś inną odpowiedź na zadane pytanie?

    Ja ostatnio dmuchałem jak okazało sie, ze mi kierunkowskaz cos nie domaga,
    bo sie cos z masa w lampie stało i mrugał na zmianę ze stopem.
    Patrol sobie wymyslił, ze jak jade "niesprawnym" SIC! autem to na pewno
    jestem pijany i mam dmuchnac...

    Kilka lat temu kumpel mi opowiadał, jak go w zimie zatrzymali do dmuchania.
    Mowi im, ze wraca z trasy, jedzie dostawczakiem 14 godzina i chyba musiałby
    byc nienormalny zeby jechac pijanym. I zapytał ich jak go wybrali:
    A oni ze utrzymywał wiekszy odstep od poprzedzajacego samochodu niz reszta
    i dodatkowo zuł gumę.

    aura to był snieg, slisko, kumpel spojrzał na nich z politowaniem, dmuchnał
    i pojechał dalej.

    Wiec da sie... trzeba sie tylko nad wyraz bezpiecznie zachowywac na drodze.
    Kto wie, moze łapią tych co jada zgodnie z limitem predkosci...

  • 99. Data: 2014-01-11 02:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > jedzie dostawczakiem 14 godzina

    Była godzina 14.00.
    Uprzedzam, bo mogło zabrzmieć jakoby miał jechac 14 godzin z rzędu :)

  • 100. Data: 2014-01-11 09:19:18
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    > Od 5 lat praktycznie codziennie próbuję i jak na złość żaden patrol nie
    > chce mnie złapać.
    > Masz zatem jakąś inną odpowiedź na zadane pytanie?

    Masz telefon komórkowy? Donieś na siebie!

    ubawiony