  • 111. Data: 2014-01-12 14:00:48
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bogdan Idzikowski b...@n...pl ...

    > Nic innego nie pozostaje, oprócz likwidacji policji. Zaoszczędzone w ten
    > sposób pieniądze można przeznaczyć np. na ochronę zdrowia.

    Mocno ryzykowne.
    Ja nie twierdze ze policja jest za służbą, ja twierdze, ze ryba psuje sie
    od głowy.
    Mamy wielu fantastycznych policjantów, ale wszyscy oni są tylko ludzmi.
    Każdy chce sobie ułatwiać życie.
    Wszystko to kwestia prawidłowego ustawienia celów a od tego już sa politycy
    i szefowie policji.

  • 112. Data: 2014-01-12 15:53:22
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-12 12:56, Budzik pisze:

    > Inna, lepsza, juz podczas składania zeznań na komendzie: prosze podac nam
    > numer seryjny laptopa, jak ktos zaloguje sie w sieci to my go znajdziemy.
    > Ja: super, to zaraz ten numer znajdę i wyślę go Panu mailem.
    > On: nie, nie, mailem nie. My tu nie mamy internetu...
    > Kto wie może dzis jest lepiej. To było kilka lat temu.

    Zaręczam ci, że nic się nie zmieniło

    --
    Sonn

  • 113. Data: 2014-01-12 16:41:08
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    wiadomości news:XnsA2B38A12C826Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Bogdan Idzikowski b...@n...pl ...

    > Mocno ryzykowne.

    Już cię kompletnie porypało. Miemożliwe - geniuszu!

    ubawiony

    ps. Wycinam tak, jak radziłeś, pozostawiam to, na co odpowiadam. Przyjemnie?
    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

  • 115. Data: 2014-01-12 18:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bogdan Idzikowski b...@n...pl ...

    > Już cię kompletnie porypało.

    Gratuluję wychowania.

    > Miemożliwe - geniuszu!

    Oczywiście.
    Ale nie chciałem ci tak wprost napisac, że to była głupią propozycja.

    > ubawiony
    >
    > ps. Wycinam tak, jak radziłeś, pozostawiam to, na co odpowiadam.
    > Przyjemnie?

    Normalna praktyka na usenecie.
    Masz wycinać tyle, zeby nie cytować zbednych wypowiedzi i dopóki nie
    zmieniasz sensu wypowiedzi przedpiścy - wszystko jest ok.

  • 114. Data: 2014-01-12 18:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sonn p...@p...onet.pl ...

    > Zaręczam ci, że nic się nie zmieniło

    No nie wiem.
    Na gsm ktoś ostatnio podawał przykład odzyskania komórki po miejscach
    logowania.

  • 116. Data: 2014-01-13 09:53:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Jan 2014, Bogdan Idzikowski wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał
    >
    > Idąc dalej tym tropem nie ścigać złodziei, którzy okradają starców
    > i emerytów. Ścigać tylko tych, którzy kradną powyżej dziesięć tysiecy zł.

    Hola.
    W przypadku pijaków i "pijaków" nie ma mowy o ludziach którzy
    *wyrządzili* szkody, co najwyżej o powodujących zagrożenie.
    I to co najwyżej, bo to ci wyłapywani (patrz opisy w wątku)
    w sporej części są powodującymi MNIEJSZE zagrożenie (być może
    nawet mniejsze niż przeciętna dla trzeźwych).

    Ktoś kto ukradł 10 groszy świadomie ukradł, na czyjąś szkodę,
    ta szkoda jest wyrządzona.

    Trochę mnie dziwi, że grupowicze dali się wpuścić w dyskusję
    nad tym porównaniem :>

    pzdr, Gotfryd