  • 81. Data: 2014-01-08 23:52:48
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:lakch4$ukc$7@node1.news.atman.pl...

    > za prowadzenie na alko jest czapa.

    A za prowadzenie w stanie napalonym nagroda - hurysy w raju! I darmowy
    pogrzeb.

    ubawiony

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

  • 82. Data: 2014-01-09 00:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kilkaset procent?

    Nie. 100%. Kilkaset osób.

  • 83. Data: 2014-01-09 00:19:47
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.01.2014 23:52, Bogdan Idzikowski wrote:

    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:lakch4$ukc$7@node1.news.atman.pl...

    > A za prowadzenie w stanie napalonym nagroda

    ...brak kary

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 84. Data: 2014-01-09 03:36:55
    Od: stevep <s...@t...net>

    --
    stevep
    -----

  • 85. Data: 2014-01-09 09:39:00
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 18:07:44 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Wed, 8 Jan 2014, Bogdan Idzikowski wrote:
    >

    > Ale ten pomiar ma byďż˝ OBIEKTYWNY!
    >
    > Co� na "wz�r ameryka�ski".
    >
    > To, �e pijanemu wydaje si� �e ustoi, nie znaczy �e ustoi.
    >

    > pzdr, Gotfryd

    Ja jako nowy kandydat na Prezydenta RP zarządzam co następuje:

    w 2014 roku wprowadzić obowiązek zainstalowania w każdym
    pojeździe urządzenie do badania refleksu.
    Urządzenie zamontowane tak aby dostęp do niego miał tylko kierujący.
    Urządzenie ma aktywować się losowo podczas postoju pojazdu.
    W przypadku braku refleksu u kierującego pojazd musi zostać unieruchomiony.

    Urządzenie wraz zamontowaniem przez stację diagnostyczną
    nie może być droższe niż 30zł (wiem co mówię).

    W 2015 roku pojazd z brakującym urządzeniem może być sądownie
    zarekwirowany (również tramwaj).

    Jak patrzę w TV na te wszystkie głupawe mordy tych naszych
    polityków to szlag mnie trafia.
    Ten rok będzie rokiem uśmiechniętych Polaków w obecności
    uśmiechniętego ryżego (nie uśmiechniętych nie pokażą w TV).

    Andrzej.

  • 86. Data: 2014-01-09 11:42:40
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    > ...brak kary

    Niestety, tak dobrze nie ma. Kara równorzędna z prowadzeniem po pijaku.

    ubawiony

  • 87. Data: 2014-01-09 14:13:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Niestety, tak dobrze nie ma. Kara równorzędna z prowadzeniem po pijaku.

    Chwila, czyli gdy prowadzę napalony na pasażerkę to do pierdla?

    Nieeee!!

    --
    MN

  • 88. Data: 2014-01-09 15:01:22
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chwila, czyli gdy prowadzę napalony na pasażerkę to do pierdla?
    >
    > Nieeee!!

    Nie ośmieszaj się!

    ubawiony

  • 89. Data: 2014-01-09 22:55:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, u2 wrote:

    > plaga sa nie tylko w moim regionie slabo widoczni rowerzysci i piesi.
    > powtarzam z uporem maniaka, ze trzeba wprowadzic przymus noszenia odblaskow
    > poza terenem zabudowanym dla tych uczestnikow ruchu drogowego.

    Wróć.
    Przepisy to sobie można... no dobra, uchwalać, żeby było
    "parlamentarnie".

    Co do rowerzystów, to ewentualnie można by dopuścić jazdę
    z kamizelką w roli okoliczności mocno łagodzącej brak świateł.

    Cały pic przecież w tym, że rower *MA MIEĆ OŚWIETLENIE*.
    A przynajmniej "zdroworozsądkowo" należy go wymagać wtedy jak
    ma być potrzebne, bo rzeczywiście mandat w środku słonecznego
    dnia (tunele nie są "miejscami słonecznymi" jakby co :P")
    "za niemanie świateł" z logiką się rozmija (choć powiedzmy
    na pouczenie zasługuje).

    Praktyka zaś jest taka, że ... sam wiesz.
    <OT(OT)>
    Przy czym ostatnimi czasy widuję większą gęstość (nie liczoną
    w procentach udziału w ruchu, lecz sztukach na godzinę)
    samochodów, które po ciemku jadą "z rozpędu" na światłach
    dziennych. Znaczy bez świateł z tyłu :> (bo tych w których
    tylne się świecą pomijam - on jest widoczny, a skoro nie
    zauważa braku mijania to znaczy nie potrzebuje).

    > ze nie wspomne o kulturze jazdy, ktora jest rownie wazna.

    Zgadza się, od "drobiazgów" mających na względie pozostałych
    uczestników ruchu poczynając.
    Jak np. na skrzyżowaniu trzy samochody pod rząd mają prawidłowo
    włączone migacze ("zamiaru" znaczy), to widać święto jakieś jest.

    pzdr, Gotfryd

  • 90. Data: 2014-01-09 23:00:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

    > a w jednym stanie to marycha na legalu i mozna prowadzic

    Ustalmy, że to może nie być najlepszy temat do dyskusji.
    Dający lotnikom przy bojowych wylotach marihuanę prawdopodobnie
    wiedzieli co robią, znaczy nie jest to czynnik "przytępiający"
    itede <tu lista cech wpływu alkoholu wymieniana jako powód
    dla zakazów>.
    Ale że droga to nie pole bitwy, nadmierna euforia może nie
    być wskazana, nawet przy najbardziej wyostrzonym refleksie ;>

    Co nie zmienia faktu, że dawka dające "odchylenie" ekwiwaletnie
    porównywalne do 0,005% alkoholu IMO powinna być taktowana
    tak samo (znaczy nie wg polskich przepisów, w odróżnieniu
    od dawki 0,02%)

    pzdr, Gotfryd