  • 101. Data: 2014-01-11 21:54:29
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 11 Jan 2014 01:00:40 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    >Była godzina 14.00.
    >Uprzedzam, bo mogło zabrzmieć jakoby miał jechac 14 godzin z rzędu :)
    Parę dni temu w Szczecinie robili kontrolę trzeźwości o godz. 16.

    WAM

  • 102. Data: 2014-01-12 07:01:04
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 08.01.2014 15:49, Budzik pisze:
    > Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Ale tak nie możemy podchodzić IMO do problemu.
    > Gdyby miał lepszy czas reakcji i nie miał mroczków przed oczami to byłby
    > *byc moze* w stanie zauwazyc prog i wczesniej zachamować.
    > A moze trzeźwiej myslałby co robi i w ogole tak szybko tam nie jechał...

    Gdyby, może... same bzdury.
    Gdy jadę po alkoholu to staram się przestrzegać PoRD sumiennie by nie
    narazić się na zabranie prawka.

    To kto jest bardziej niebezpieczny: Pijany jadący przepisowo czy trzeźwy
    acz niewyżyty, szpanujący przed laską młodzian?

    Każdy kij ma dwa końce (tylko proca ma trzy).

    No i "zahamować" piszemy przez samo "h".

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 103. Data: 2014-01-12 07:16:16
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 08.01.2014 15:59, A. Filip pisze:
    > 5+) aresztem 24h dla pasażerów kierowców z poziomem ponad 0.08%

    Pogięło Cię?!

    Zamknąć cały autobus ludzi na dobę, bo kierowca był "wczorajszy"?!

    Nazwać Cię głupkiem to mało :)

  • 104. Data: 2014-01-12 07:19:03
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 08.01.2014 18:43, hikikomorisan pisze:

    > Ciekawe co wciaga i czy prowadzi ;)

    Jak to emeryt: wciąga krople do nosa i prowadzi wózek inwalidzki :)

  • 105. Data: 2014-01-12 10:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiesiaczek c...@v...pl ...

    > To kto jest bardziej niebezpieczny: Pijany jadący przepisowo czy trzeźwy
    > acz niewyżyty, szpanujący przed laską młodzian?

    Dlatego pisze, ze niepotrzebnie policja skupia sie na łapaniu tych
    porannych co maja 0,3 podczas kiedy prawdziwym niebepzieczenstwem w
    przypadku pijanych sa ci co maja 1,X%%
    Nie wspomianając juz o całej reszcie przewin.

    > Każdy kij ma dwa końce (tylko proca ma trzy).

    :)

    > No i "zahamować" piszemy przez samo "h".

    To cały czas pokłosie wejścia na stronę Stokrotki... ;-)

  • 106. Data: 2014-01-12 10:48:06
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    wiadomości news:XnsA2B364F9A25D8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Dlatego pisze, ze niepotrzebnie policja skupia sie na łapaniu tych
    > porannych co maja 0,3 podczas kiedy prawdziwym niebepzieczenstwem w
    > przypadku pijanych sa ci co maja 1,X%%

    Idąc dalej tym tropem nie ścigać złodziei, którzy okradają starców i
    emerytów. Ścigać tylko tych, którzy kradną powyżej dziesięć tysiecy zł.

    ubawiony

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

  • 107. Data: 2014-01-12 12:56:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bogdan Idzikowski b...@n...pl ...

    > Idąc dalej tym tropem nie ścigać złodziei, którzy okradają starców i
    > emerytów. Ścigać tylko tych, którzy kradną powyżej dziesięć tysiecy zł.

    Wydaje mi sie, ze to nie ta skala.
    Ale jeżeli z tego połowa to byłyby zgloszenia ze kolega koledze w
    piaskownicy ukradł zabawke to zgadzam sie, ze mozna te połowe odpuscic.

    Zreszta nie oszukumy sie. Z kradziezami dokładnie tak robią.
    Szacują wartośc na poniżej 350 zł i umarzają ze wzgledu na niewykrycie
    sprawcy. Do tego mała szkodliwośc społeczna i już.
    Zgłaszałes kiedys kradzież radia samochodowego czy roweru?
    Ja zgłaszałem okradzenie okradzenie mieszkania. Ubaw po pachy.

    Jedna z kluczowych obserwacji policjanta: czy Pan przypadkiem sam sie nie
    okradł...?

    Inna, lepsza, juz podczas składania zeznań na komendzie: prosze podac nam
    numer seryjny laptopa, jak ktos zaloguje sie w sieci to my go znajdziemy.
    Ja: super, to zaraz ten numer znajdę i wyślę go Panu mailem.
    On: nie, nie, mailem nie. My tu nie mamy internetu...
    Kto wie może dzis jest lepiej. To było kilka lat temu.

  • 108. Data: 2014-01-12 13:09:05
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    wiadomości news:XnsA2B3802B31D6Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > On: nie, nie, mailem nie. My tu nie mamy internetu...
    > Kto wie może dzis jest lepiej. To było kilka lat temu.

    Nic innego nie pozostaje, oprócz likwidacji policji. Zaoszczędzone w ten
    sposób pieniądze można przeznaczyć np. na ochronę zdrowia.

    ubawiony

  • 109. Data: 2014-01-12 13:23:37
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Idąc dalej tym tropem nie ścigać złodziei, którzy okradają starców i
    > emerytów. Ścigać tylko tych, którzy kradną powyżej dziesięć tysiecy zł.

    Przecież tak właśnie jest! a) patrz OFE, b) do 400zł to zaledwie
    wykroczenie, bez śladu w papierach.

    > ubawiony

    Tak. Jest zabawnie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 110. Data: 2014-01-12 13:44:17
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Przecież tak właśnie jest! a) patrz OFE, b) do 400zł to zaledwie
    > wykroczenie, bez śladu w papierach.

    > Tak. Jest zabawnie.

    Proszę czytać uważnie.
    Jeszcze raz: "Ścigać tylko tych, którzy kradną powyżej dziesięć tysiecy zł."

    ubawiony czytaniem bez zrozumienia