  • 1. Data: 2014-01-04 20:14:57
    Temat: Doręczenia korespondencji sądowej na wesoło
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Portale już informują z lekkim usmiechem:
    http://natemat.pl/87463,korespondencja-sadowa-dorecz
    ana-ze-sklepu-rybnego-polska-grupa-pocztowa-zastapil
    a-poczte-polska

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15222259,Sad_wzy
    wa_do_kiosku__Zaskakujaca_kleska_Poczty_Polskiej.htm

    technicznie to bardzo ciekawe, bo korespondencja sądowa, wezwania,
    powiadomienia, postanowienia będą oczekiwały na odebranie w kiosku,
    sklepie, lombardzie, kantorze, nawet u szewca.
    Ciekawe co na to inne przepisy ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index.php

  • 2. Data: 2014-01-04 20:25:29
    Temat: Re: Doręczenia korespondencji sądowej na wesoło
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    http://fundacja.lexnostra.salon24.pl/558584,korespon
    dencja-sadowa-doreczona-prosto-ze-sklepu-rybnego

    tutaj w tym artykule jest więcej ciekawej analizy chyba problemu?

    "(...)Po trzecie - wystarczy choćby krótka wizyta w jednej z placówek
    partnerskich któregokolwiek prywatnego operatora pocztowego, by przekonać
    się naocznie, że standardy obsługi korespondencji są dość niskie, a dotyczy
    to przede wszystkim sposobów jej przechowywania. Innymi słowy: w wielu
    miejscach panuje zwyczajny bałagan zarówno wśród samych przesyłek, jak i w
    ich ewidencji.(...)"

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/

  • 3. Data: 2014-01-04 20:30:21
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-01-04 20:14, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
> [...]
    > powiadomienia, postanowienia będą oczekiwały na odebranie w kiosku,
    > sklepie, lombardzie, kantorze, nawet u szewca.

    Ten kraj to jedna wielka porazka Lech walesa powinien wisiec na slupie
    razem z kolesiami.

  • 4. Data: 2014-01-04 20:46:07
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > powiadomienia, postanowienia będą oczekiwały na odebranie w kiosku,
    > sklepie, lombardzie, kantorze, nawet u szewca.

    To jest efekt szukania pozornych oszczędności w wymiarze sprawiedliwości
    posunięty już dalej niż sięgają granice debilizmu.
    Jaja dopiero się zaczną.

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2014-01-04 20:55:46
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Sonn" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    .com...
    > To jest efekt szukania pozornych oszczędności w wymiarze sprawiedliwości
    > posunięty już dalej niż sięgają granice debilizmu.
    > Jaja dopiero się zaczną.

    nagroda za wprowadzenie oszczednosci byla? byla.

    to nagroda za przywrocenie porzadku za kilka-kilkanascie miesiecy
    tez bedzie, a jak, stac nas

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2014-01-04 21:14:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2014 20:14, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
> [...]
    > powiadomienia, postanowienia będą oczekiwały na odebranie w kiosku,
    > sklepie, lombardzie, kantorze, nawet u szewca.

    A teraz wyobraźmy sobie, że taki sklepik jest stroną w jakiejś sprawie...

  • 7. Data: 2014-01-04 21:27:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2014 20:55, m4rkiz pisze:

    > nagroda za wprowadzenie oszczednosci byla? byla.
    >
    > to nagroda za przywrocenie porzadku za kilka-kilkanascie miesiecy
    > tez bedzie, a jak, stac nas

    Ja tam mam nadzieję, że PP uda się skutecznie odwołać.

    Wiele złego się mówi na PP, ale z własnego doświadczenia wiem że jej
    doręczyciele, zwłaszcza ci z większym stażem, dają z siebie więcej niż
    uzasadniałyby tylko finanse.

    Pracuję w budynku, gdzie jest sporo różnych firm, a co gorsza wszyscy
    traktują ten budynek jako "budynek urzędu skarbowego" i adresaci są
    często bardzo ciekawą zagadką (np. imię, nazwisko, ulica i numer budynku
    - i tyle... zgaduj, z jakiej firmy).

    Listonosze z PP naprawdę się starają, a z InPostu kiedyś przychodziła
    baba mająca do całego świata pretensje, że ją do pracy ktoś zmusza.
    Przesyłki najczęściej chamsko rzucała.

  • 8. Data: 2014-01-04 21:31:58
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 04 Jan 2014 21:14:18 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A teraz wyobraźmy sobie, że taki sklepik jest stroną w jakiejś sprawie...

    a co to przeszkadza ?
    sam sobie doręczy

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index2.php

  • 9. Data: 2014-01-04 21:36:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2014 21:31, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > a co to przeszkadza ?
    > sam sobie doręczy

    Mhm. A co zrobi z korespondencją do drugiej strony?

  • 10. Data: 2014-01-04 21:38:28
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 04 Jan 2014 21:27:32 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Listonosze z PP naprawdę się starają, a z InPostu kiedyś przychodziła
    > baba mająca do całego świata pretensje, że ją do pracy ktoś zmusza.
    > Przesyłki najczęściej chamsko rzucała.

    napisałeś "przychodziła" czyli już nie przychodzi?
    widocznie zrobili weryfikację, byłu skargi, reklamacje...
    Kierownictwo Inpost kiedyś w audycji radiowej mówiło, że nie dochodzą listy
    niechciane i nie wysłane.
    Nic nie mówił o listach nieprawidłowo doręczanych.
    Mówił, że każdy doręczyciel Inpostu ma GPS i jakby co to w przypadku
    reklamacji da sie ustalić przebytą trasę, wychodzą z założenia, że jak był
    pod adresem to doręczył, ale nie da się stwierdzić, że listy wrzucił
    nieprawidłowo.
    Ludzie listy wyjmują ze skrzynek, patrzą, że nie do niego, to kładą na
    skrzynkę, potem doręczyciel Inpost jak idzie w rejonie drugi raz to te
    "błędy" zbiera i doręcza drugi raz.
    Z PP zdarza sie to podobno zdecydowanie rzadziej.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/miasto/index9.php