  • 1. Data: 2008-03-28 11:35:10
    Temat: Wynajmowanie mieszkania
    Od: "tom" <t...@w...pl>

    Witam,
    wynajmuję mieszkanie klientowi na okres 2 miesięcy.
    Czy po dwóch miesiącach musi opuścić to mieszkanie?
    Czy może jest jakieś prawo, że będzie mógł tam siedzieć i np nie płacić.

    Co jeśli tym klientem jest rodzina z dzieckiem?

    Pytam bo zamierzam wynająć mieszkanie, ale mam lekkie obawy, co zrobić z
    klientem, który nie będzie chciał płacić nie będzie chciał opuścić
    mieszkania.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2008-03-28 13:47:44
    Temat: Re: Wynajmowanie mieszkania
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    "Najem okazjonalny".
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-03-28 13:54:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    666 pisze:
    > "Najem okazjonalny".

    Czy taki najem umożliwia wyeksmitowanie niepłacącej osoby bez
    konieczności sądowej eksmisji i komornika?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-03-28 17:05:36
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    tom wrote:
    > Witam, wynajmuję mieszkanie klientowi na okres 2 miesięcy. Czy po
    > dwóch miesiącach musi opuścić to mieszkanie?

    Musi.

    > Czy może jest jakieś prawo, że będzie mógł tam siedzieć i np nie
    > płacić.

    Nie będzie mógł.

    Tylko uwaga: jeżeli jednak nie opuści, i/lub przestanie płacić, to
    jedyną instytucją która może go wyrzucić albo nakazać zapłatę jest sąd.
    Sam nie masz prawa mu nic zrobić.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 5. Data: 2008-04-01 08:52:04
    Od: "tom" <t...@w...pl>

    a czy można taką umowę zawrzeć jak sie ma drugie mieszkanie?

    tomek