  • 1. Data: 2008-03-28 09:12:26
    Temat: [kolej rzeczy] sad grodzki > odwolanie od wyr. nak.
    Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>

    jak wyglada kolej rzeczy po odowalaniu sie od wyroku nakazowego sadu
    grodzkiego?
    mam dylemat czy skladac uzasadnuione odwolanie (podejrzewam ze bede za
    granicą w momencie rozprawy) /z tego co sie orientowalem to czas
    oczekiwania >6 tyg./
    czy taka rozprawa wogole sie odbedzie bez oskarzonego?
    czy moge zlozyc/załączyc jakies dokumenty do sprawy przed moim wyjazdem
    (zdjecia/wyjasnienie)?

    --
    Bucz
    Cała filozofia biznesu:

  • 2. Data: 2008-03-28 09:51:12
    Temat: Re: [kolej rzeczy] sad grodzki > odwolanie od wyr. nak.
    Od: kam <...@...pl>

    Bucz pisze:
    > mam dylemat czy skladac uzasadnuione odwolanie (podejrzewam ze bede za
    > granicą w momencie rozprawy) /z tego co sie orientowalem to czas
    > oczekiwania >6 tyg./

    możesz napisać
    a czy ma to sens, to zależy, co zamierzasz napisać w uzasadnieniu
    pamiętaj, że nie może ono zastępować Twoich wyjaśnień (co do przebiegu
    zdarzenia)
    ale jeśli masz jakieś inne argumenty, to pisz

    > czy taka rozprawa wogole sie odbedzie bez oskarzonego?

    może się odbyć
    wiesz, że wyjeżdżając za granicę powinieneś wskazać adres do doręczeń?
    a jeśli to krótki wyjazd, to po prostu poinformuj o nim sąd

    > czy moge zlozyc/załączyc jakies dokumenty do sprawy przed moim wyjazdem
    > (zdjecia/wyjasnienie)?

    możesz

    KG

  • 3. Data: 2008-03-28 18:13:37
    Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>

    kam napisał(a):
    > wiesz, że wyjeżdżając za granicę powinieneś wskazać adres do doręczeń?

    pytając przy okazji
    czy sąd bedzie z tego korzystał i wysle korespondencje za granice?

  • 4. Data: 2008-03-28 18:34:20
    Od: kam <...@...pl>

    Bucz pisze:

    > pytając przy okazji
    > czy sąd bedzie z tego korzystał i wysle korespondencje za granice?

    adres ma być w kraju

    KG