  • 1. Data: 2008-03-28 08:08:40
    Temat: selekcje do klubów
    Od: "koczy" <k...@p...onet.pl>

    Czy "selekcje" do klubów są legalne w świetle polskiego prawa ???

    Mam na myśli sytuację kiedy ochroniarze wynajęci przez właściciela stoją przed
    wejściem do klubu i wpuszczają tylko tych którzy spełniają wyznaczone przez
    właściciela kryteria ???

    np. nie wpuszczmamy w dresie albo kobiety tylko odo 30-stki

    lokal jest chyba miejscem publicznym i właściciel niema prawa jednych klientów
    obsługiwać a drugich nie , a może , jak to jest ???

  • 2. Data: 2008-03-28 08:22:36
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > Czy "selekcje" do klubów są legalne w świetle polskiego prawa ???

    nie widzę przeciwskazań

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2008-03-28 08:41:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To do czy do, bo jak dla mnie to różnica???
    ;-)
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-03-28 08:51:53
    Od: k...@p...onet.pl

    > To do czy do, bo jak dla mnie to różnica???
    > ;-)
    > JaC
    >

    > -----

    bywa różnie niektóre imprezy są dla młodszych a inne dla starszych, wczoraj w
    radiu słyszałem że na przykład jest selekcja od 24 roku życia , ale zdarzają się
    selekcje do pewnego roku życia ...

  • 5. Data: 2008-03-28 09:05:58
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    - Zaburza naturalną kolejność czytania.
    - Dlaczego?
    - Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
    - Co?
    - Wiesz co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał
    w wiadomości news:fsiath$79c$1@news.wp.pl...
    > To do czy do, bo jak dla mnie to różnica???

    Między do i do? Jak dla mnie niewielka...
    > ;-)

    Maciek

  • 6. Data: 2008-03-28 09:26:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaiser Souza pisze:

    > nie widzę przeciwskazań

    Zupelnie jak slepy kon na Wielkiej Pardubickiej - on tez przeszkod nie
    widzial ;)

  • 7. Data: 2008-03-28 09:28:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    koczy pisze:
> [...]
    > właściciela kryteria ???
    >
    > np. nie wpuszczmamy w dresie albo kobiety tylko odo 30-stki

    Zasadniczo to wykroczenie (wlasciciela) lub gorzej (ochroniarzy, jak sie
    wlasciciel na nich wypnie).

    odmowa wykonania oferowanej uslugi oraz ukrywanie towarow).

  • 8. Data: 2008-03-28 09:42:50
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Mar, 09:08, "koczy" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > lokal jest chyba miejscem publicznym i właściciel niema prawa jednych klientów
    > obsługiwać a drugich nie , a może , jak to jest ???

    To nie miejsce publiczne tylko klub. Na zaproszenia.

  • 9. Data: 2008-03-28 09:49:44
    Od: "zaś ja" <k...@p...onet.pl>

    > nie widzę przeciwskazań
    >
    > pzdr
    > mk
    >
    > --

    A oferta publiczna ??? Jeśli wystawiam coś na sprzedaż , na przykład golarkę
    albo jak tu usługę polegającą na udostępnieniu miejsca rozrywki .

    Jeśli przeciwwskazań niema to rozumiem że właściciel sklepu może wystawić towar
    na półce postawić przed nim ochroniarza i oświadczyć że np. te golarki są w
    ofercie sklepu ale tylko dla brodatych i niebrodatym nie sprzeda i koniec i
    żadnej inspekcji handlowej czy innej instytucji nic do tego .

    Problem nie jest wydumany wszak wśród klubów panuje dosyć ostra konkurencja i
    niejeden właściciel w sezonie chętnie podstawił by konkurentowi nadgorliwego
    klienta ... który chciał by mu za wszelką cenę udowodnić że nie można mu
    odmawiać obsługi ze względu na wiek ... oczywiście pomijając szczegółowe
    przypadki jak sprzedaż alkoholu czy papierosów nieletnim .

    Czy jest w jakichś przepisach wyszczególnione z jakich względów ofertę można
    jawnie ograniczyć do pewniej grupy osób a z jakich nie ???

    Bo na przykład każdy wie że nie przeszła by selekcja ...
    "impreza tylko dla białych" albo "indian nie obsługujemy" i takie tabliczki
    wisiały w saloonach na dzikim zachodzie :)

    pozdro

  • 10. Data: 2008-03-28 09:52:37
    Od: "fff" <k...@p...onet.pl>

    > To nie miejsce publiczne tylko klub. Na zaproszenia.

    no właśnie nie zawsze, bo często nazwę klub przyjmują dyskoteki , mianują się
    "klubami muzycznymi" i na co dzień każdy ma tam wstęp w z jakichś szczególnych
    okazji, występ gwiazdy na przykład zmieniają się w kluby nie dla dresów