  • 11. Data: 2010-07-26 20:12:51
    Temat: Re: Wynajem mieszkania-problem, proszę o radę
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-07-26, David Morella <u...@g...com> wrote:
    > wynajmuje. Mieszkanie nie nadaje sie dla rodziny z dzieckiem, bo to
    > jest malutka kawalerka.Od wynajmującego oczekuje uczciwości i skoro
    > nie mowi mi o tym że zaraz będzie dziecko to jest to nie w porzadku.

    Malutka to ile? Wyjaśnij proszę, jak fakt ciąży ma się do dotrzymania
    przez stronę umowy jej warunków w okresie obowiązywania umowy? Mógłbym
    jeszcze zrozumieć, jeśli byłaby to trzecia osoba dorosła, albo większe
    dziecko, bo wtedy możnaby argumentować, że zużycie sprzętów i elementów
    stałych będzie większe, ale ciąża i niemowlak? Umowa stanowi, że Ty
    pokrywasz opłaty za media?

    > Umowa wynajmu to porozumienie dwoch stron i obydwu musi wszystko
    > odpowiadać a ukrywanie tak waznego faktu nie jest fair. Pytanie było
    > konkretne i oczekuje odpowiedzi na poziomie. Tu nie chodzi o wywalenie

    Konkretna odpowiedź jest taka, że umowa jest ważna i obowiązuje a fakt,
    bycia w ciąży bądź nie, jest czyjąś prywatną sprawą, o której nie ma
    obowiązku Cię informować.

    > kogoś na ulice ale załatwienie sprawy bez szkody dla żadnej ze stron,
    > skoro tylu osobom odpowiada taka sytuacja to nie będą mieć problemu ze
    > znalezieniem innego mieszkania, nie róbmy z takich osób nietykalnych,
    > ciąża to nie choroba...

    No przecież to właśnie Ty demonizujesz całą sprawę. Wygląda, że szukasz
    pretekstu.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2010-07-26 20:14:37
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "David Morella" <u...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest malutka kawalerka.Od wynajmującego oczekuje uczciwości i skoro
    > nie mowi mi o tym że zaraz będzie dziecko to jest to nie w porzadku.

    A czy przed zawarciem umowy uprzedzałeś kandydatów, że nie wynajmujesz
    mieszkania rodzinie z dzieckiem?
    Czy może sam to sobie wydumałeś, ale nie wyraziłeś na głos swoich warunków.
    Bo jeśli to drugie, to sorry Winetou, ale to raczej Ty jesteś nie w
    porządku chcąc na nich zwalić winę za zaistniałą sytuację.

    > Umowa wynajmu to porozumienie dwoch stron i obydwu musi wszystko
    > odpowiadać a ukrywanie tak waznego faktu nie jest fair.

    Wybacz, ale ciąża to akurat ich prywatna sprawa.
    I z reguły nikt nie ma obowiązku nikogo o tym informować.

    > Tu nie chodzi o wywalenie
    > kogoś na ulice ale załatwienie sprawy bez szkody dla żadnej ze stron,

    Po prostu nie przedłużysz im umowy po okresie 6 miesięcy i tyle.
    Możesz im odpowiednio wcześniej przypomnieć, żeby zaczęli szukać innego
    lokum.
    Po co masz jeszcze dodatkowo kombinować?

    K.

  • 13. Data: 2010-07-26 20:15:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Skoro mieszkanie miało być wynajęte tylko jednej osobie to dlaczego
    > wydałeś klucze trzem osobom?
    > Trzeba było im powiedzieć, że to jest niezgodne z ustaleniami i umową,
    > więc ...

    sobie może.
    KRIO twierdzi inaczej.

  • 14. Data: 2010-07-26 20:15:48
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał

    > Skoro mieszkanie miało być wynajęte tylko jednej osobie to dlaczego
    > wydałeś klucze trzem osobom?

    Jakim trzem osobom?

  • 15. Data: 2010-07-26 20:17:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał

    > Jakim trzem osobom?

    animka dopiero w przedszkolu i uczy sie czytac i liczyc.

  • 16. Data: 2010-07-26 20:22:50
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:3r61i7-bpq.ln1@ziutka.router...

> [...]
    > dziecko, bo wtedy możnaby argumentować, że zużycie sprzętów i elementów
    > stałych będzie większe, ale ciąża i niemowlak?

    Mam wrażenie, że chodzi mu raczej o obawę, że jak rodzina z dzieckiem, to
    trudniej ich będzie "usunąć" w razie jakichś problemów.
    Mały metraż to tylko zgrabna wymówka.

    Pozdrawiam
    K.

  • 17. Data: 2010-07-26 20:25:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-26 22:15, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał

    > Jakim trzem osobom?

    Trzecia w brzuszku.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-07-26 20:33:51
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał

    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > Jakim trzem osobom?

    > Trzecia w brzuszku.

    I rozumiem, że też otrzymała klucz? ;-)

    K.

  • 19. Data: 2010-07-26 20:38:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-26 22:33, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał

    > ^^^^^^^^^^^^^^^

    > I rozumiem, że też otrzymała klucz? ;-)

    No dobra, opiekunowie, tzn rodzice wzięli w swoje ręce.

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-07-26 20:39:45
    Od: David Morella <u...@g...com>

    On 26 Lip, 22:33, "Krzysztof" <k...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał

    > I rozumiem, że też otrzymała klucz? ;-)
    >
    > K.

    hmm a czy ktos potrafi ustosunkować się do pytania a nie oceniac i
    prawić morały?
    wiem że umowa jest ważna ale podpisana jest tylko z chłopakiem i
    chodzi mi o wypowiedzenie właśnie chłopakowi....