  • 1. Data: 2010-07-26 06:21:39
    Temat: zmiana komornika - jak ?
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    witam

    w jaki sposob zmienic komornika prowadzacego egzekucje ? sprawa dotyczy
    alimentow. obecnie egzekucje prowadzi komornik ze slupska, znajoma chce
    przekazac sprawe komornikowi z gdanska.
    mozliwosc wyboru komornika tu nie dziala, gdyz komornik gdanski odmawia
    powolujac sie na art. 8 pkt 14 ustawy o komornikach - komornik wlasciwy
    w chwili wszczecia postepowania pozostaje wlasciwy do jego ukonczenia.
    nalezy to zalatwic przez komornika slupskiego ? - art. 8 pkt 13
    przewiduje przekazanie sprawy innemu komornikowi przez komornika.
    czy lepiej zglosic wniosek do obecnego komornika o zakonczenie
    postepowania i od nowa zlecic egzekucje nowemu ? tylko czy wowczas
    wniosek o zakonczenie postepowania nie bedzie rownoznaczny z uznaniem
    przez wierzyciela, ze wierzytelnosc zostala uregulowana ?
    jak to rozgryzc ?

    pzdr

    artur kosmal

  • 2. Data: 2010-07-26 07:00:42
    Temat: Re: zmiana komornika - jak ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Artur Kosmal pisze:

    > wniosek o zakonczenie postepowania nie bedzie rownoznaczny z uznaniem
    > przez wierzyciela, ze wierzytelnosc zostala uregulowana ?

    Nie, nie będzie.

    A tak właściwie jaki jest cel zmiany komornika?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-26 09:21:01
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    > jak to rozgryzc ?

    Umorzyć u jednego i wszcząć u drugiego.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 4. Data: 2010-07-26 12:47:12
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-07-26 09:00, Liwiusz pisze:

    > Nie, nie będzie.
    >
    > A tak właściwie jaki jest cel zmiany komornika?

    znajoma jest niezadowolona z efektow pracy dotychczasowego. zaskarzyc go
    nie moze, bo "na papierze" podejmuje jakies dzialania. liczy na to, ze
    komornik z gdanska bedzie skuteczniejszy, bo bedzie mogla go osobiscie
    od czasu do czasu pognebic. tego w slupsku to moze tylko pocztowo.
    wiem, ze to moze byc troche glupie, ale skoro sie kobieta uparla i prawo
    przewiduje taka mozliwosc, to niech sie bawi...

  • 5. Data: 2010-07-26 12:47:41
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-07-26 11:21, Goomich pisze:
    > You have one message from: Artur Kosmal<a...@g...pl>

    > Umorzyć u jednego i wszcząć u drugiego.

    dzieki :) podpowiem jej to :)

  • 6. Data: 2010-07-26 12:53:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Artur Kosmal pisze:

> [...]
    > wiem, ze to moze byc troche glupie, ale skoro sie kobieta uparla i prawo
    > przewiduje taka mozliwosc, to niech sie bawi...

    Generalnie komornik robi to, co wierzyciel mu wskaże. Jeśli znajoma
    uważa, że komornik czegoś nie robi, co powinien, to niech o o wykonanie
    tego czegoś zawnioskuje.

    A dłużnik gdzie mieszka, w Słupsku, czy w Gdańsku?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-07-26 12:54:12
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-07-26 14:53, Liwiusz pisze:

> [...]
    > tego czegoś zawnioskuje.
    >
    > A dłużnik gdzie mieszka, w Słupsku, czy w Gdańsku?

    slupsk

  • 8. Data: 2010-07-26 12:59:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Artur Kosmal pisze:

    > slupsk

    To bez sensu jest przenosić do Gdańska. W Gdańsku komornik zrobi
    tylko to, co będzie polegało na wysłaniu listu (bo nie sądzę, aby
    dłużniczka chciała mu zwracać za dojazdy do Słupska). Komornik w Słupsku
    przynajmniej raz na rok może odwiedzi dłużnika w domu.

    Jeśli zatem dłużniczce zależy na wykonaniu czynności takich jak
    "wyślij pocztą to i to" (a do tego sprowadzi się działanie komornika w
    Gdańsku), to wcale jej osobiste molestowanie do tego nie jest konieczne.

    Bo nie sądzę, aby słupski komornik, na pisemny wniosek wierzycielki o
    dokonanie jakiegoś zajęcia, czy zapytania, nie wykonywał tak oczywistych
    poleceń?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-07-26 13:26:08
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-07-26 14:59, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Bo nie sądzę, aby słupski komornik, na pisemny wniosek wierzycielki o
    > dokonanie jakiegoś zajęcia, czy zapytania, nie wykonywał tak oczywistych

    dzieki, przekaze jej wasze porady :)

  • 10. Data: 2010-07-26 14:22:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Artur Kosmal wrote:
> [...]
    > nie moze, bo "na papierze" podejmuje jakies dzialania. liczy na to, ze
    > komornik z gdanska bedzie skuteczniejszy, bo bedzie mogla go osobiscie

    Sądzę, że komornik nawet nie bedzie chciał jej widzieć.

    > tego w slupsku to moze tylko pocztowo.
    > wiem, ze to moze byc troche glupie, ale skoro sie kobieta uparla i prawo
    > przewiduje taka mozliwosc, to niech sie bawi...

    juz bardziej niech temu ze słupska odpali trochę kasy formalnie pod
    tytułem, zlecenie poszukiwania majątku dłużnika i zobaczysz jak wszystko
    ruszy.