  • 1. Data: 2010-07-26 11:28:00
    Temat: Kupno ziemi wspólnie przez 3 osoby - jak?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witam,

    3 kolegów chce kupić wspólnie większą działkę w celu ewentualnego
    wybudowania się. Czy możliwe jest uzyskanie kredytu przez każdego z
    nich na zakup tej ziemi? Szukam odpowiedzi dość długo ale chyba źle
    zadaję pytania bo nie natrafiłem na nic sensownego. Czy ktoś byłby
    uprzejmy doradzić w tej kwestii lub podpowiedzieć słowa kluczowe?

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2010-07-26 21:38:27
    Temat: Re: Kupno ziemi wspólnie przez 3 osoby - jak?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 26-07-2010 13:28, Lisciasty pisze:
> [...]
    > zadaję pytania bo nie natrafiłem na nic sensownego. Czy ktoś byłby
    > uprzejmy doradzić w tej kwestii lub podpowiedzieć słowa kluczowe?

    A czemu pytasz na pl.soc.prawo ? Najprościej iść do banku i zapytać.
    Przeciwskazań prawnych nie ma. Ewentualnie są natury faktycznej - na mój
    nos najłatwiej będzie dostać kredyt w jednym banku dla wszystkich osób.
    Ale dostaniesz najpewniejszą odpowiedź w banku.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-07-27 10:19:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 26 Lip, 23:38, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
> [...]
    > nos najłatwiej będzie dostać kredyt w jednym banku dla wszystkich osób.
    > Ale dostaniesz najpewniejszą odpowiedź w banku.

    Domyślam się że nie ma przeciwwskazań, ale jakieś miny na które szary
    zjadacz chleba może wpaść pewnie istnieją, stąd pytanie tutaj :P

    Dzięki.
    L.

  • 4. Data: 2010-07-27 11:13:28
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-27 12:19:42 +0200, Lisciasty <l...@p...pl> said:

> [...]
    >
    > Domyślam się że nie ma przeciwwskazań, ale jakieś miny na które
    > szary
    > zjadacz chleba może wpaść pewnie istnieją,

    Tak, tą miną jest dwóch pozostałych współwłaścicieli.
    Nigdy nie wiadomo co wymyślą.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-07-27 13:32:49
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Tak, tą miną jest dwóch pozostałych współwłaścicieli.
    > Nigdy nie wiadomo co wymyślą.

    kupujesz, budujesz się, znosiz współwłasność... lub budujesz na końcu,
    a moje pytanie jest inne: dlaczego chcecie razem kupić, chce sprzedać w
    całości czy inne ograniczenia? można dogadać się z gościem i kupić każdy
    swoją część - kwestia notariusza

    --=olo=--