  • 1. Data: 2005-04-11 06:02:29
    Temat: Wymigam sie od fotoradaru strazy miejskiej ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Dostalem wlasnie wezwanie jako swiadek przez Straz Miejska (ich fotoradar)
    aby wskazac kto kierowal samochodem. Oczywiscie to bylem ja :( Z 20 km/h
    wiecej.
    1) ile za to grozi kasy i pkt ?
    2) czy uda mi sie jakos od tego wymigac zupelnie (sciemniac, ze to nie ja
    jechalem nie chce) ?
    3) dostalem wezwanie 4 dni przed terminem stawienia sie - czy to nie za
    krotki czas ?

    Fantom
    fut : samochody

  • 2. Data: 2005-04-11 07:09:21
    Temat: Re: Wymigam sie od fotoradaru strazy miejskiej ?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 11 Apr 2005 08:02:29 +0200,
    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> screamed:
> [...]
    > aby wskazac kto kierowal samochodem. Oczywiscie to bylem ja :( Z 20 km/h

    Jesli sie przyznasz - wg cennika. Jesli sie nie przyznasz - 0 punktow,
    plus wg cennika, ale innego (-;

    > 2) czy uda mi sie jakos od tego wymigac zupelnie (sciemniac, ze to nie ja
    > jechalem nie chce) ?

    Nie uda.

    > Fantom
    > fut : samochody

    Zignorowany.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 09:08:14 user up 10578 days, 21:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every solution breeds new problems.

  • 3. Data: 2005-04-11 12:01:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Jesli sie przyznasz - wg cennika. Jesli sie nie przyznasz - 0 punktow,
    > plus wg cennika, ale innego (-;

    Dlaczego 0 punktów? Jeśli jest sprawcą, to punkty będą.

    KG

  • 4. Data: 2005-04-11 12:45:12
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 11 Apr 2005 14:01:31 +0200,
    kam <X#k...@w...pl#X> screamed:

    > Dlaczego 0 punktow? Jesli jest sprawca, to punkty beda.

    Jesli nie bedzie pamietal kto prowadzil?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 14:44:55 user up 10578 days, 2:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Christ died for our sins, so let's not disappoint Him.

  • 5. Data: 2005-04-11 12:58:19
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Jesli nie bedzie pamietal kto prowadzil?

    To nie ma ustalonego sprawcy przekroczenia prędkości :)
    Napisał, że on prowadził, myślisz że zdjęcie będzie aż tak nieczytelne?

    KG

  • 6. Data: 2005-04-11 13:26:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:

    > To nie ma ustalonego sprawcy przekroczenia prędkości :)
    to zaplaci z innego paragrafu, bo on ma wiedziec kto prowadzi jego samochod.
    Punktow bedzie zero, tylko cennik troche wyzszy.

  • 7. Data: 2005-04-11 14:02:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 11 Apr 2005 14:58:19 +0200,
    kam <X#k...@w...pl#X> screamed:

    > To nie ma ustalonego sprawcy przekroczenia predkosci :)
    > Napisal, ze on prowadzil, myslisz ze zdjecie bedzie az tak nieczytelne?

    Jesli chce byc w porzadku i sie przyznac, ze to on prowadzil, to punkty
    go rzeczywiscie nie omina.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 16:02:20 user up 10578 days, 3:57, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    grep... grep... grep... (Frog with UNIX stuck in its' throat)

  • 8. Data: 2005-04-11 14:21:17
    Od: "gribek1" <q...@q...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > kam <X#k...@w...pl#X> screamed:
    > Jesli chce byc w porzadku i sie przyznac, ze to on prowadzil, to punkty

    Dwa tygodnie temu miałem identyczną sprawe. Jechałem 140 na 80tce. Dostałem
    wezwanie do zapłaty, 400 pln i 10 ptk. karnych. Zdjącie wyszło tak marnie,
    że powiedziałem, że to nie Ja i nie pamiętam kto prowadził bo to była sobota
    i kilka osób jeździło, ale żaden się nie przyznaje. Dostałem 200 pln do
    zapłaty i 0 (zero) ptk. bo nie mogą ukarać ptk. samochodu. Inna sprawa jak
    zdjęcie jet wyraźne i widać paszcze, wtedy nie ma przebacz.

    pozdrawiam gribek1

  • 9. Data: 2005-04-12 13:56:44
    Od: "Artur" <s...@o...beztego.pl>

    > Dwa tygodnie temu miałem identyczną sprawe. Jechałem 140 na 80tce.
    > Dostałem
    > Inna sprawa jak zdjęcie jet wyraźne i widać paszcze, wtedy nie ma
    > przebacz.

    :)
    Wniosek z tego taki - trzeba szybko jeździć

    Artur

  • 10. Data: 2005-04-12 14:42:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 12 Apr 2005 15:56:44 +0200,
    Artur <s...@o...beztego.pl> screamed:

    >:)
    > Wniosek z tego taki - trzeba szybko jeździć

    Dlugo bys nie pojezdzil, biorac pod uwage predkosc z jaka nalezaloby
    sie poruszac.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 16:41:41 user up 10579 days, 4:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Document code? Why do you think they call it "code"?